05/07/2015

תגיות:
,,,,,

 לוח השנה המסורתי של 'תנו לחיות לחיות' יהיה השנה בסימן חלומות. לכלבים והחתולים הנטושים ב'תנו לחיות לחיות' יש מזל גדול – יש סביבם מלאכים שדואגים להם היטב גם בזמן שאין להם בית. אחת מהן היא נויה נרדימון, שכבר שמונה שנים חולמת יחד עם הכלבים והחתולים. ועכשיו היא הפכה את החלומות ללוח השנה לשנת תשע"ו.

מדי יום נויה מתעדת את הכלבים והחתולים, הוותיקים והחדשים שרק מגיעים לעמותה, מעלה תמונות שלהם לאתר העמותה ולפייסבוק ומספרת עליהם. היא מכירה כל אחד מהם בשמו, זוכרת את הסיפור והייחוד של כל כלב וכלבה ורואה בעיניים של כל חתולון. כשהם נפגשים היא מלטפת, מחבקת ומדברת עם כולם בגובה העיניים. היא רואה להם בעיניים את העצב והייאוש הנורא, ואז, ביחד עמם היא תווה חלומות לימים טובים יותר. היום בו יצאו מהכלוב ויוכלו להגיע לאן שרק ירצו.

את החלומות הללו נויה הפכה לצילומים ולתמונות מרהיבות וחלומיות, בסיוע של הצלם המתנדב יבגני רובינסקי ושל  המעצבים מפליפ קריאיטיב.  התמונות הללו שזורות בלוח השנה המסורתי של 'תנו לחיות לחיות'. לוח השנה לשנת תשע"ו יהיה אם כן חלומי במיוחד, עם חלומותיהם של  דיווה, ספידי, קלוד, פומה, באבו ושאר החברים. חלום לכל חודש.

 

מי שמעוניין לעזור להם להגשים את חלומם מוזמן להגיע לאמץ אותם מהכלבייה בכפר רות, או לרכוש את לוח השנה.

לוח השנה ניתן לרכישה בחנות הוירטואלית – אתר 'תנו לחיות לחיות'

www.letlive.org.il/shop

או להזמין דרך מחלקת השיווק ,  03-6241776 שלוחה 2

לוח שנה שולחני בעלות 40 ₪

לוח שנה גדול לתלייה בעלות 60 ₪