05/07/2015

תגיות:
,,,,,,,

 

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, יעל רוצה להקדיש את פוסט השבת לאיציק ואנחנו בהחלט מסכימים:
"זר לא יבין כמה קשים הם ימי הקיץ עבור מאכילי החתלים. אני כמובן לא מתלוננת, החתולים הרבה יותר מסכנים, אבל לסחוב כל יום 5 בקבוקי מים..שזה 10 ליטרים על הגב שלי, זה מאוד מאוד קשה. אני דואגת לחתולים כבר שנים ולצערי, חוץ מבניין אחד שהסכים לאפשר לי למלא מים מברז שנמצא אצלהם בחצר, במקומות אחרים כעסו אליי. בבניין אחד אפילו תלו שלט לכבודי: "בבקשה לא להשתמש בברז המים שבחצר עבור החתולים".
כן, כל זה קורה בעיר הכי ליברלית בעולם (עלק) תל אביב…
אז אני סוחבת מים בבוקר, עד הערב יהיו כמובן את אלו שישפכו את הקערה, יעלימו אותה, יטנפו אותה..וברור לי בסיבוב הערב שאני צריכה לחזור עם עוד כמה בקבוקים..
את איציק הכרתי במהלך השנים, כי אני מאכילה את החתולים גם ברחוב שלו. הוא תמיד חייך אליי והודה לי. לפני חודש, ביום שהיה שרב נוראי, הוא ראה אותי נוטפת זיעה עם תיק המים על גבי ונחרד…מיד הוא אמר לי: "אני אמלא כאן מים. את לא צריכה לסחוב את כל המשקל הנוראי הזה". ובאמת מאותו היום, הוא משאיר לי, קבוע, 2 בקבוקי מים. אולי זה ישמע לכם לא "ביג דיל" אבל בשביל הגב שלי, 2 ליטרים פחות-זה המון!
אז רציתי להודות לאיציק ולהזכיר לכם שגם אם יש אצלכם "מאכילת חתולים קבועה" אם אתם לא עוזרים לה עם אוכל, עיקורים סירוסים וטיפולים…תהיו בני אדם..תורידו קערת מים ותחסכו לה הרבה כאבי גב מיותרים.
דרך אגב, אני אימצתי את הרעיון ועכשיו דרך קבע, אני משאירה בקבוק מים קרים ליד מיכל המיחזור של הבקבוקים, שלצערי אני רואה יותר מדי הומלסים שלוקחים משם בקבוקים לפיקדון. חשבתי על זה, שבטח גם להם אין מים נגישים ולצערי (ולשמחתי) יש מי ששותה מבקבוק המים הזה מדי יום".
הרבה חומר למחשבה. תודה יעל ושתהיה לכולכם שבת שלום.