02/08/2015

תגיות:
,

 

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, בהערכה גדולה, אנחנו הפעם אנחנו מקדישים את פוסט השבת שלנו לסאלח שארקאוי ולמפקד משטרת אום אל פאחם וצוות פקודיו שפועלים למען בעלי החיים באיזור אום אל פאחם והישובים הסמוכים לה.
סאלאח, איש עסקים שתמיד לבוש בבגדי עבודה ומתרוצץ ממקום למקום הוא איש עסוק מאד. רגע הוא במוסך שלו, מיד אח"כ הוא בפיצריה שלו מכין מגשי פיצה תרומה לילדים או שהוא בתחנת המשטרה שם הוא מתנדב.
הקשר עם סאלח התחיל לפני מעל חצי שנה כאשר חפשנו גורים בני כמה ימים של כלבה שנמצאה דרוסה על כביש 65 מול מוסמוס.
את הגורים לא מצאנו אך אחרי חקירה של סאלאח הגענו למי שהשליך את הגורים אל מותם האכזרי ביער. מאז התהדק הקשר בין תנו לחיות לחיות לבין סאלאח ובין מפקד התחנה סנ"צ רמי ידען. 
רמי מינה את אוסאמה סגנו כאחראי על שיתוף הפעולה ואחת מהפעולות הראשונות שהוא עשה היה לדאוג לכך שכל שוטרי התחנה יקבלו הדרכה בנושא חוק צער בעלי חיים ואילו סאלאח החל להרצות בבתי ספר על זכויות בעלי חיים בפני התלמידים והמורים שלהם
ברחובות אום אל פאחם והישובים הסמוכים, כמו בעוד הרבה מקומות במדינתנו הקטנה, יש הרבה מאד בעלי חיים במצוקה, חתולים, כלבות וגוריהם וסוסים המוחזקים בתנאים קשים.
ביום ראשון האחרון לאחר שנקראנו להציל גור כלבים שילדים השליכו עליו אבנים בעודנו במהלך הנסיעה למקום ראינו כיצד ילד כבן 10 מוליך סוס ומצליף בו עוד ועוד. הסוס היה פצוע ברגלו וגופו מלא בצלקות ישנות. ללא היסוס עצר סאלח את התנועה בכביש ולקח מהילד את הסוס. גם כאשר התפתחה במקום מהומה גדולה והחלו לקלל אותו סאלח לא היסס והביא את המקרה לטיפול המשטרה. חייהם של כ 20 כלבים הוצלו בזכותו של סאלח.
סאלח לא מותר על חייו של אף כלב והוא לא נותן לדבר להפריע לו ומגן עליהם בכל דרך אפשרית.
בקרב חבריו יש הרבה מאד אנשים אוהבי כלבים, אין סאלח היחידי באום אל פאחם וסביבותיה שמצר על גורלם הרע של בעלי חיים ,אך סאלאח הוא מבין הבודדים שהפך את הצלת בעלי החיים ומניעת ההתעללות בהם לאחת המטרות החשובות בחייו תוך הסרת כל המגבלות הקימות.
אנחנו בתנו לחיות לחיות מלאי הערכה והתרגשות למראה הנחישות של סאלאח וליבו המלא כל כך בחמלה.
שולחים לך מכאן סאלח, לך ולצוות הנפלא במשטרת אום אל פאחם אלפי תודות על הצלת חייהם של עשרות בעלי חיים שבזכותכם- זכו לחיות!