19/04/2015

תגיות:
,,,,,,,,

 כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, באהבה גדולה והערכה עצומה, אנחנו מקדישים את פוסט השבת שלנו למעין ואיציק היקרים.

הרבה אנשיםטועים  וחושבים שבשביל 2 כלבים צריך בית גדול עם גינה. הרבה אנשים טועים וחושבים שיותר מזנב אחד בבית, זו מעמסה גדולה. אבל איציק ומעין, שהלב שלהם כל כך גדול, יודעים שאין בית יותר קטן מכלוב, שאין אושר גדול יותר מלהציל חיים של זנבות שכל כך צריכים אותנו וממלאים את הבית בכל כך הרבה אהבה ותודה יום יומית על שהצלנו אותם.
דוטי, כלבלבון מתוק שבגיל 8 מצא עצמו בכלוב, גמור ושבור, היה הראשון לזכות לצאת לביתם של מעיין ואיציק. הם הצילו את חייו. כי דוטי שלנו כל כך סבל בכלוב פורח עכשיו, כמו ילדון קטן בביתם. תוך זמן קצר, כי השנים תמיד יותר מאושרים מהאחד, הצטרף למשפחה המקסימה גם ג'ורג' החתולון ולפני שבועיים, הם היממו אותנו סופית, כשהגיעו לאמץ את מרקו אהוב ליבנו, הילדון שחיכה 7 שנים ארוכות בכלוב. מעיין המקסימה משתפת אותנו בחוויה:"במקצועי אני מורה ולכן בשבועיים האחרונים ביליתי עם מרקו כל יום, כל היום, אם עזבנו אותו בבית אז זה לזמן קצר. בבית, נמצאים עוד כלב- מריו (בעבר דוטי, היה אצלכם) וג'ורג' החתול (מדב פרידמן).

בימים הראשונים היה לנו די קשה, מרקו מסרב ועדיין לא קל לשכנע אותו לאכול. מרקו פחד מכל הרעשים העירוניים: אוטובוס, אופנועים, אופניים חשמליים, אנשים שהולכים מהר, שקיות ואפילו פן שאני משתמשת בו באופן יומיומי. לשמחתנו הרבה, מריו עוזר המון למרקו לצאת ולקבל אומץ. מרקו ומריו יוצאים לטיול ביחד ולכן מרקו לומד ממנו איך ללכת, הוא רואה שאין סכנה בכל הפחדים שלו. היום הוא עובר ליד אופנועים ואופניים חשמליים בחשש, אך הוא עובר. הוא אינו מתייחס לרעש האוטובוסים כבר, והשקיות פחות מפחידות אותו- תלוי באיזה יום תופסים אותו ולפן הוא עדיין מנסה להסתגל.
הישג גדול קרה ביום שבת, ניקינו את הבית ומרקו נשאר באותו מקום כל זמן הניקיון, מבלי לברוח בכלל או להתחבא.
אני רוצה להתמקד גם בדברים הטובים שיש בדוב הגדול הזה, הוא מתענג על כל ליטוף ונשיקה. מרקו מבקש, מתחנן למגע עם הכפות ידיים שלו פשוט נוגע בנו ומבקש עוד ועוד. כל בוקר הוא קם לברך את כולנו עם קישקוש בזנב וריחרוח, אפילו את מריו. כשאני ישנה בלילה הוא מגיע אליי ליד המיטה ומסתכל עליי, עד שאני שומעת אותו, מתעוררת ומלטפת אותו. אחר-כך הוא נירגע וחוזר למיטה שלו- לידי. כשעלינו לאוטו בפעם הראשונה אחרי שהיה אצלנו כמה ימים, הוא הקיא ולא רצה לעלות, הראש שלו היה למטה, שמוט כולו, נראה לנו שהוא חשב שהוא חוזר לכלוב. כשהוא הבין שהוא חזר הביתה, הוא לא הקיא שוב.
היום חזרתי ללמד ומיד אחר-כך הלכתי ללימודים, מהבוקר עד תשע בערב. אני לא פוגשת אותו וקשה לי כמו אמא שעוזבת את הילד הקטן שלה בפעם הראשונה. למרות שחבר שלי בבית ושלח לי תמונות שלו, אני יודעת שהדוב קשור אליי וסומך עליי…:

מעיין ואיציק היקרים, אני בטוחה שכמויות האהבה שהשלישייה הקסומה הזאת מרעיפה עליכם, מחזקות אצלכם את העובדה שעשיתם מעשה נפלא אבל חשוב לנו שתדעו, שגם אנחנו, מודים מקרב לב, מתגעגעים נורא, אבל יודעים שעם כמה שהיינו קשורים לדובון, חיים בכלוב הם לא פיתרון. תודה שהצלתם אותו. תודה שאתם מעניקים לו את החיים שהוא חיכה להם כל כך הרבה זמן, מיואש. תודה שהפכתם להורים לילדים שלנו שזקוקים לאהבה שיש לכם להעניק להם בכמויות אדירות כל כך.
שתהיה לכולכם שבת שלום