29/03/2015

תגיות:
,,,,,,

 כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, באהבה גדולה, אנחנו מקדישים את פוסט השבת שלנו לרותם המקסימה.

רותם מלווה אותנו כבר 4 שנים. הכרנו אותה כשהיתה בת 10, ילדה מקסימה, מלאה בחום ואהבה לבעלי החיים, ילדה שיש בה כל כך הרבה נתינה ועוזרת לנו בכל הזדמנות אפשרית. 
כשהיתה קטנה מדי מכדי לנסוע באוטובוס לבדה, היא היתה צועדת ברגל מטבעון ועד צומת אלונים כיון שמשפחתה שומרת שבת ולא יכלו להסיע אותה, רק כדי לעזור לנו בימי אימוץ, להגיע ולפנק את כל הזנבות המתוקים שמחכים למשפחות שיקחו אותם לבתים מאמצים.כעת כשגדלה והיא בת 14, היא נוסעת באוטובוסים ומסייעת לנו בכל יום אימוץ אפשרי. מילה אצל רותם זאת מילה וכשהיא מבטיחה להגיע לעזור לנו ביום האימוץ או להתנדב בכלביה כשהיתה, היא הראשונה להתייצב. רותם מסייעת לנו בצנעה ומתוך מסירות מלאה. אהבתה לכלבים היא מאד גדולה ותמיד ביום אימוץ היא מחזיקה כלב אחד ביד והשאר ישנים לה על הברכים. הכלבים יודעים שאצלה הם יקבלו את אהבה ופינוקים בלי סוף. הם מרגישים את החום והנתינה הבלתי נגמרת שלה.
זכינו בה ובמסירות שלה וההורים שלה זכו בילדה מופלאה שהיא סמל לאהבה ומסירות לקטן ולחלש ממנה.
רותם המקסימה, אנחנו יודעים שהכלבים תמיד מודים לך על הנתינה העצומה שלך, אבל אנחנו רוצים שתדעי שגם אנחנו מעריכים ואוהבים אותך כל כך ויכולים רק לקוות שעוד בני נוער מקסימים כמוך, יפתחו את ליבם למען החלש ויעזרו ויתרמו מזמנם החופשי למען בעלי החיים.
שתהיה לכולכם שבת שלום