15/02/2015

תגיות:
,,,,,,

 

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, באהבה ענקית, אנחנו מקדישים את פוסט השבת למשפחה הכי מדהימה שיש משפחת אלעזר.
אחד המשפטים שאנחנו חוזרים וכותבים לכם שוב ושוב: "אם יש מקום בלב- תמיד יש מקום בבית" ואנחנו מתכוונים לזה. כי התירוץ שחוזר על עצמו שוב ושוב: "הבית שלנו קטן" "אין לנו גינה" "יש לי כבר כלב" לא באמת תופס כשיש מקום בלב. וזו עובדה.כי אין מקום יותר קטן מכלוב, ואין כזה דבר "אין לי מקום בבית" כשהלב כל כך ענק ורוצה לתת שוב ושוב.
משפחת אלעזר מוכיחה שאם תרצו אין זו אגדה. בימים אלו, רוני בובוני נמצאה אצלהם באומנה, הוא הצטרף ללהקה שמונה כרגע שישה כלבים כל אחד מהם וכולם יחדיו זוכים לאין אסוף אהבה ופינוקים אצל המשפחה המדהימה הזו.
אני אישית הכרתי לראשונה את משפחת אלעזר דרך מייקי. מדי שבוע היא שולחת לי תמונות של הכלבים המקסימים שלנו שמחכים בכלבייה בכניסה לכפר רות, אחרי שהגיעה בשבתות לטייל ולפנק אותם בלי סוף. פגשתי את מייקי גם בימי אימוץ שלנו בדיזינגוף סנטר כשהגיע לעזור ולפנק את הזנבות שחיכו למאמצים וכמובן, שגם אז, בסוף יום האימוץ כשהיה מתוק שעשה פרצוף עצוב של: "לא רוצה לחזור לכלוב…" מייקי פונה לאמא בבקשה לקחת את המתוק לאומנה.
הם מתנדבים בכלבייה ובמרפאה, עוזרים לנו בימי אימוץ, שיכנו בביתם כל כך הרבה כלבלבים שהיום כבר אומצו לבתים מאושרים: חושחש הקטן אחרי שעבר ניתוח זכה להתפנק אצלהם, עודד הקשיש זכה להיות מוגן מהכלוב בביתם, עד שהגיעו זוג מקסים לאמץ אותו משם, שניצל החתיך, מוני המתוק והרשימה ארוכה ונראה שאין לה סוף.
משפחה אחת מדהימה ולה כל כך הרבה נתינה שבאמת, פוסט השבת שלנו עבורכם היום, נכתב ממעמקי הלב כדי לשוב ולהודות לכם על העזרה העצומה, על האהבה האין סופית ובעיקר, על החינוך המרגש כל כך שהעברתם לדור הצעיר בבית, מייקי האהובה, שאנחנו מתרגשים כל פעם מחדש לפגוש אותה ולהנות מקסם הנתינה שלה.
אני בטוחה שכל הזנבות שמתארחים אצלכם, כל הכלבלבים והחתולים שמחכים למפגשים אתכם בסופי השבוע- מודים לכם באהבה גדולה. אנחנו מאחלים לכם, שתמיד תמיד תהיו מוקפים בכל כך הרבה אהבה, מזנבות ובני אדם כאחד.
שתהיה לכולכם שבת שלום