01/02/2015

תגיות:
,,,,

 
לפני מספר שבועות, פנתה אליי בפייסבוק רב סרן חגית גולן, אחרי שראתה את הפירסומים החוזרים ונשנים שלנו על הלילות הקרים שעוברים הכלבים והחתולים. חגית כתבה שהיא יכולה לעזור לנו ולארגן כמות מכובדת של שמיכות שיגיעו הישר לכלבייה שלנו בכניסה לכפר רות.
בקשה נכתבה לגורמים האחראים בצה"ל ואלו מיד אשרו בלב רחב.
סרן ד"ר סיון ריטר, הוטרינרית של מחלקת בריאות הצבא, פיקוד מרכז, לקחה על עצמה לארגן את הפרוייקט הענק הזה ולהוציא אותו לפועל. בכל זאת..מדובר במשלוח של למעלה מ-1000 שמיכות וזו בהחלט משימה שיש לתכנן אותה בקפידה.
ביום שלישי האחרון, משאית ענקית עמוסה במאות ארגזים הגיעה אלינו לכלבייה. בתוך המשאית, ארבעה אנשים מקסימים שכבר ידעו כמה קשה תהיו מלאכת הפריקה מהמשאית…אבל נשארו עליה: סרן ד"ר סייון ריטר המדהימה, קצין בריאות הצבא אוגדת איו"ש- סרן ד"ר ניר זילברן היקר, גוסטבו קיסניוק, מגדוד אבירי מרכז, המקסים והצלם שתיעד עבורונו את אגלי הזיעה והחיוכים, ניר גולד מבה"ד 10.
את תגובתינו למשלוח העצום הזה תוכלו לראות בתמונות…המומות מהכמות העצומה, מאושרות לדעת שהכלבים והחתולים יזכו להחתמם בלילות הקרים ומחויכות להכיר את האנשים הטובים שעזרו לנו בפריקת המשלוח האדיר.
לקח לנו כמה שעות להשתלט על המשלוח העצום ולהעביר אותו למחסן שלנו. אבל כל טיפת זיעה היתה שווה בעיקר, לאור העובדה, שכבר ביום למחרת, גשם חזק שטף את הכלבייה ולא היה זנב אחד שלא כוסה מצה"ל באהבה.
תודה ענקית לכל האנשים היקרים שלקחו חלק במבצע הזה. שיתופי פעולה שכאלה, כל כך תורמים לבעלי החיים שלנו ולנו, כבני אדם, שמתחברים יחד, משני עולמות שונים- למען מטרה אחת כל כך חשובה. 
חיממתם לנו את הלב והכי חשוב- חיממתם את הכלבים והחתולים שלנו מכל הלב.
תודה ענקית ל:
וטרינרים של מחלקת בריאות הצבא פיקוד מרכז—-
* סרן ד"ר סיון ריטר: וטרינרית פיקוד מרכז יוזמה,ארגון,ביצוע

* רב סרן ד"ר לביא חיים: קצין בריאות הצבא של פיקוד מרכז

קצין בריאות הצבא אוגדת איו"ש- סרן ד"ר ניר זילברמן.

—–גדוד אבירי המרכז —-
* גוסטבו קיסניוק- הנהג אשר סייע רבות ומכל הלב בפריקת הארגזים.
* מעיין אבביו- אחראית המרפאה
* מוני חולי- מש"ק הובלה בכיר.
* יוגב סבן – ע.קמב"צ

——בסיס ציוד תה"ש—-: 
*סגן אלוף יוסי צוקר-מפקד
*רב סרן אורטל אדרי- סגנית
*רב סרן מורן אלבז – ראש מדור אחסנה.
* רב נגד יניב יוסף

—-בסיס ציוד טירת הכרמל—-
רב סרן חגית גולן

—-בה"ד 10—-
ניר גולד: צילום וסיוע בפריקת הארגזים

שתהיה לכולכם שבת שלום!