16/12/2014

תגיות:
,,,,,

 כשהם קטנים וחמודים ועושים מלא שטויות מצחיקות, נורא קל להתחבר אליהם ולכן מאמצים אותם מהחתולייה שלנו ובעלי לב רחב גם מהרחוב.
כשהם גדלים, ממש כמו אצל כלבים, אוסף תירוצים חסרי משמעות מתלווים לאימוץ, כאלו לא מדובר בבעל חיים אלה בחפץ שזקוק לשיפוץ: עוברים דירה/נולדה ילדה/החתול התחיל לשרוט/לקפוץ לנשום…
אז רבים מהם נזרקים לרחוב. הרי 2 מליון חתולים ברחובות מדינת ישראל הגיעו מאיפשהו..וזה מה שרב שונאי החתולים שוכחים..פעם, לרובם הגדול של החתולים האלה היה בית ועכשיו מלבד הניסיון הנוראי למצוא מזון ומים ברחובות הם צריכים גם לברוח משנאת האדם ואיום המכוניות.
"טובי הלב" יזרקו אותם אצלנו בפתח החתולייה. רובם ידע שעשו מעשה נורא, כי ברוב המקרים פשוט ישאירו אותם בפתח בית המחסה (ראו תמונת גזר שננטש רק לפני שבועיים בכלוב בפתח בית המחסה).
מה שהם לא יודעים, או שהם אולי לא רוצים לדעת-זה שחתולים בוגרים לא מאמצים. אפשר לספור אולי, אולי על יד אחת את כמות האימוצים של חתולים מעל גיל שנה.
כך שחתול שגדל שנתיים/שלוש/חמש וכן, היה לנו גם 13 שנה בבית- ייתקע כל חייו בחתולייה.
בשבועות והחודשים הראשונים הם בדיכאון טוטאלי. לא אוכלים, ממעטים לשתות, לא יוצאים ממחבואם. אי אפשר להתקרב אליהם. איבדו את האמון בבני אדם. 
הלב מסרב להרפא והגוף מידרדר בעקבותיו, הם הולכים ומרזים, הולכם ונעלמים, דועכים, רובם מתים, פשוט מצער בחתולייה.
אני תמיד מזמינה את כל "שונאי החתולים" אלו שכל כך חשוב להם לעשות השוואה בין כלבים לחתולים (למה ההשוואה הזו חיונית אף פעם לא הבנתי..) לבוא ולראות איך חתול שהיה פעם של מישהו-דועך ונעלם כשמישהו זורק אותו. החתולים האלה, שאומרים עליהם שהם "עצמאים" שאומרים עליהם "שהם לא נקשרים" כנראה צריך לראות בשביל להבין.
אז הנה גזר. אחד מתוך עשרות חתולים בוגרים שנמצאים אצלנו עכשיו בחתולייה. אומץ בתור גור, ננטש בפתח החתולייה, מפוחד ומבוהל, הולך ונעלם,
תבואו לאמץ חתולים בוגרים ותעזרו לנו להציל חיים.
בית המחסה שלנו נמצא בכניסה לכפר רות ועשרות חתולים שננטשו מבית חייבים לחזור הביתה 054-5351022 או 050-5548370