10/12/2014

תגיות:
,,,

 

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, בהערכה עצומה, אנחנו מקדישים את פוסט השבת שלנו לענת.
לפני מספר שבועות, כשביקרנו באחת הכלביות בדרום, היתה כלב מבוגרת ששברה את ליבנו כשהביטה עלינו מבעד לסורגים. איקה, כלבה בת 6, שחורה, גדולה, מוזנחת בצורה נוראית, פניה וגוה מלאים פצעים, פרוותה מיובשת ורק המבט, מסמן שיש עוד רצון לחיים אחרים.
הוצאנו את איקה מהכלוב וזו מיד החלה למלא את פנינו בנשיקות תודה. נשכבה לה על הגב והתמכרה לחיבוקים, לרגע הפכה להיות גורה קטנה ומאושרת, מלאת שמחת חיים. היא ננטשה מבית כבר פעמיים ובפעם האחרונה שנמצאה במצב כל כך נורא, כמובן שאף אחד מבעליה הקודמים לא רצה לקחת עליה אחראיות..העברנו אותה למרפאה לקבלת טיפול. היה ברור לנו, שכמו כל חבריה השחורים והגדולים, בטח המבוגרים-ייקח זמן רב מדי עד שתגיע הביתה.
אבל אז הגיעה ענת וביקשה לקחת את האיקה המתוקה לאומנה. והן פרחו יחד. איקה החלימה מהר מהצפוי, מוקפת באהבתה של ענת, מטיילת איתה ברחבי הארץ ומשלימה את כל הזמן האבוד שהתבזבז בין אנשים שלא ידעו להעריך ולהעריץ כלבה מדהימה כמוה.
אבל אז האושר נקטע. מישהו פרץ לביתה של ענת ואיקה נעלמה. במשך 3 שבועות ענת לא נחה לרגע. היא ניגשה לכל הסגר אפשרי, תלתה מודעות, נסעה לכל פינה בארץ שמישהו אמר שיכול להיות שאולי ראה כלבה דומה…ענת הגיעה לכל פינה.
שלושה שבועות מורטי עצבים. שלושה שבועות של בכי וכאב על כלבונת שהמזל האיר לה סוף סוף פנים ועכשיו איש לא יודעת היכן היא. 
אבל ענת, שבכלל עדיין לא אימצה את איקה-רק היתה לה לאומנה..ענת לא התייאשה. ביום הולדתה של ענת, אחרי 3 שבועות של חיפושים, מישהי ראתה את המודעה שתלתה ענת והודיעה לה שאיקה נמצאה!!!!!
מאז השתיים צמודות זו לזו מאושרות ענת כמובן מאמצת את איקה- כי איך אפשר שלא.
אנחנו רוצים להגיד לך תודה ענת. תודה שבחרת באיקה שלנו, הגדולה, השחורה, המבוגרת, הפצועה, בחרת להרגיש את הלב שלה ולא חיפשת את הסוג, היופי, הגודל או הגיל שלה. תודה שלא ויתרת לרגע, גם כשחלף כל כך הרבה זמן, שהתרוצצת בחצי מדינה כדי להחזיר את הילדה שלך הביתה. 
תודה ענת, שאחרי שנים של סבל וחיים לא חיים, תודה שהענקת לאיקה שלנו את החיים הכי הכי מושלמים שמגיעים כל כך לאהובה כמוה, מושלמת כמו שהיא.
שתהיה לכולכם שבת שלום!