16/11/2014

תגיות:
,,,,,,

 

את משפחת וולדמן סבתא רות הכירה לפני 3 שנים , כאשר פנו אליה, לאחר שמצאו בתחנת אוטובוס, בסמוך לישוב שבו גרו, "כלבה הריונית" עם בטן ענקית ואספו אותה מיד לביתם.
"הכלבה ההריונית" התגלתה ככלב -שמו בוטן, שסבל מבעיה בבטנו ואם לא היה נאסף על ידי המשפחה, סביר להניח שהיה גוסס בייסורים נוראים. בוטן עבר לקבלת טיפול וטרינרי ואחרי מספר חודשים בכלבייה הוא גם מצא בית אוהב מאוד.
כשבוטן יצא אספו הוולדמנים לביתם, במקום, זוג גורים לאומנה. 
מיד לאחר מכן, שמשו בית אמנה ללברדורית הריונית אחרת, שנאספה מתחנת דלק, קראו לה יפה, והיא המליטה אצלם, גורים מדהימים, שטופלו בחום ואהבה ע"י כל משפחת וולדמן היקרה. 
כשהגורים סיימו לינוק, משפחת וולדמן ערכה בביתם יום אימוץ וכל הגורים עברו לבתים מאמצים ואוהבים. האמא של הגורים שעברה איתם מסע כל כך ארוך, נכנסה ללב המשפחה והיא המאושרת, זכתה להישאר חלק מהמשפחה המופלאה שהמשיכה ואימצה גם את גילי, כלבון שנמצא משוטט לבדו.
למרות שהם מחזיקים בביתם כבר שני תושבי קבע, הם ממשיכים לעזור באומנות בלי הפסקה. 
סבתא רות מקבלת מדי יום עשרות קריאות על כלבים משוטטים באזור הצפון והכלבייה, מה לעשות, מתמלאת כל כך מהר ומתרוקנת כל כך לאט אבל משפחת וולדמן תמיד מוכנה לעזור ופותחת את ביתה שוב ושוב לכל זנב במצוקה שצריך לו לעזור.
ביתם תמיד פתוח ומכיל עוד ועוד אהבה לחיות . ראש החץ של טוב הלב, היא אביב, שקשה לצאת איתה מהבית, מכיון שברגע שהיא מבחינה בחיה משוטטת היא דואגת לעצור את רכב ההורים, ולאסוף במיידי את החיה. מאחורי אביב ואחיה, עומדים זוג תומכים שזה אייל ושירה ההורים. בכל פעם שהסבתא צריכה עזרה לחילוץ מהשטח של גורים ברחנים , אייל הוא האדם שיגש מיד לעזור לסבתא רות ויתן את כל כולו עד לסיום מוצלח של המשימה .
משפחת וולדמן המקסימה, אנחנו שולחים לכם מכאן תודה ענקית מכל משפחת תנו לחיות לחיות, על הנתינה האין סופית, על הרצון תמיד לעזור ואנחנו יודעים כמה זה קשה לפעמים, אבל הרבה יותר קשה לעמוד מול בעלי החיים חסרי האונים. החמלה והאהבה שהעברתם לילדיכם יקרה מפז והיא מרגשת ומעוררת הערצה. 
שתהיה לכולכם שבת שלום.