13/10/2014

תגיות:
,,,,,,

 שחר ועמית, זוג ותיק ואוהב שחולקים אהבה משותפת לבעלי חיים.כדי לעשות את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב הם הקימו לעצמם פנסיון קטן שאמור היה גם לפרנס אותם .אך לו היה נשאר בו מקום לכלבים של אנשים זה היה טוב. 
כל פעם שנוטשים באיזור המושב שלהם כלבים, השכנים קוראים להם כדי שיבואו להציל את הכלבים ותמיד שחר ועמית מגיעים מיד גם אם הם בקצה אחר של הארץ. לא פעם מלאכת החילוץ מאד קשה והכלבים נפצעים מהקשירה שלהם כמו שקרה בשבת האחרונה כששחר ועמית יצאו לחלץ פיטבולית וגור נוסף שהיו קשורים אל עץ..
שחר ועמית יוצאים לעזור לבעלי חיים גם כשהם ננטשים בערים הסמוכות למושב שלהם.
לא פעם הם מוצאים כלבים פחדנים ואף תוקפנים והם בסבלנות רבה וללא פחד מצליחים לשחרר אותם מהקשירה ולהציל גם את הכלבים האלה.כיף גדול לראות איך שהם יוצאים עם הכלבים שלהם לטיול וכולם הולכים כלהקה אחת.
שחר ועמית הם המלאכים של המושב שבו הם גרים. מחריד לחשוב כמה כלבים היו מומתים בלעדיהם, איזה מזל יש לכלבים ששחר ועמית תמיד שם בשבילם.
אנחנו שולחים לכם מכאן, תודה ענקית, על העזרה האין סופית למען בעלי החיים, שתמיד נעשית באהבה גדולה, גם אם זה לא תמיד נוח או קל לעשייה. מי כמונו יודעים כמה קשה לעמוד בפני כמויות הנטישות שלעולם לא נגמרות וזוגות העיניים של הנשמות הטהורות שלא עשו רע לאף אחד ועוברים כל כך הרבה זוועות. אנחנו מאחלים לכם שתמיד יהיה לכם את הכוח לתת כי התגמול מהנתינה, כפי שאתם כבר יודעים, שוה כל רגע שלנו כאן ונותן כל כך הרבה ללב ולנשמה.
האהבה והנתינה שלכם למען בעלי החיים ראוייה להערצה ואנחנו מקווים, שתמיד תהיו מוקפים גם בבני אדם, שידעו להעריך, כמו הכלבים, את הנתינה העצומה שלכם לאלו שכל כך צריכים.
שתהיה לכולכם שבת שלום.