07/10/2014

תגיות:
,,,,

 
גודי נמצאה לפני כחמישה חודשים בבית הקברות החדש של חיפה, למה היא היא הגיע לשם לא ברור, אולי היא חפשה מקום למות בו. היא היתה חלשה, פצועה, וכואבת ובלי הרבה סיכוי לשרוד. לגודי היה מזל גדול שמאיה הגיעה לבית העלמין ואספה אותה. היא לא היתה מסוגלת להשאיר את הכלבה שם. גודי התחילה לקבל טיפול רפואי אך כל מה שעשו למענה לא עזר.היא המשיכה להרזות ולהחלש. אחרי מספר רב של בדיקות יקרות שמבוצעות רק ברחובות התגלה כי לגודי יש מחלה שנקראת לישמניה והיא נגרמת מעקיצה של זבוב החול. אחרי האבחון הכלבה התחילה לקבל כדורים וגודי התחילה לפרוח ולחלק אהבה לכל מי שנמצא בסביבה שלה, אנשים, כלבים, חתולים, לכולם היא מחלקת אהבה ללא תנאים.

ככל הנראה גודי תזדקק לטיפול תרופתי ממושך ותענוד קולר נגד קרציות הכולל גם חומר הדוחה זבובוני חול למשך כל חייה. בנוסף גודי תצטרך להיות במעקב רפואי מתמשך ולעבור בדיקות דם אחת למספר חודשים כדי לעקב אחר בריאותה.

גודי היא כלבה נדירה, מלאת אהבה והכרת תודה, בעלת מזג מדהים שאין כמותו, ידידותית, מסתדרת עם כולם – אפילו עם חתולים ומגיע לה למצוא בית משל עצמה! ג'ודי בת 6, מחכה לבית הכי אוהב שיש, בשלוחה שלנו בטבעון והעמקים, לפרטים נוספים: 050-3199395