25/09/2014

תגיות:
,,,,,,

 


זכינו השנה לשקם בזכות התרומות שלכם כל כך הרבה כלבים, שזכו לצאת הביתה ולפתוח דף חדש וזו רשימה חלקית כל כך: פופיק וקוב שהגיעו עור ועצמות, יפת שעינו נתפסה בקרס דייגים, סקובי, סטיץ',, אורנית וצ'רי שנמצאו נטושים עם בעיות קשות בעור, צ'ארלי שכלבים תקפו בבסיס, סילק שחולץ מפסי הרכבת, ג'וליה שנדרסה בבאר שבע, קטקט המושלם שנדרס והולך קצת מצחיק, גבעתי שהחיילים חילצו, סוקי הקטנה עם פגיעת הראש, פנטום שכל פניו הושחתו- אתם תרמתם להם ובזכותכם הם היום מחובקים בריאים ושלמים בבתים כל כך אוהבים!

השנה זכינו לראות כלבים "לא מושלמים" זוכים בבתים הכי מושלמים שיש, כשהביטו להם בעיניים ולא התעניינו בגזע/צבע או בגיל שלהם: שרלוק חתוך האוזניים, נובה וג'ק עם הרגליים העקומות, טוני חסר העין, שנוץ, גופי, חיים ומלי המקסימים על 3 רגליים, דולה, חלמיש, לצ'ה וטישו החירשות, לאקי שקצת צולע ולאלי שלא רואה ומני וליש עם הלישמניה שיקחו כדורים כל חייהם אבל מה זה חשוב כשהלב כל כך אוהב.

השנה פתחתם את הלב והענקתם בתים לכלבים שחיכו אצלנו שנים ארוכות בכלוב וזכו בגיל מבוגר יותר ומבוגר פחות, להתחיל את החיים מחדש. פתחתם את הלב לפחדנים ביותר, למבוגרים ביותר, לאלו שצריכים לצאת הביתה הכי הכי מהר: אלכסיס, מני, קיווי, עדי, בני, מיקי, צ'יקו, ניקנו, ג'ק, ג'מבו, אריה, וודקה, ואהובה, שחיכו בכלוב 4 שנים, סיי, מרי לו ופינלנדיה שחיכו בכלוב 5 שנים, ליסה, לאסי, ליאורה, אלפי, מוריס, בת שבע, קיקה, מוק ושרי שחיכו בכלוב 3 שנים.
ובתוך רשימת האימוצים המרגשים של הכלבים שחיכו הכי הרבה זמן בכלוב, כמובן שישנם הכלבים המבוגרים שלנו, שננטשו בגילאי 8-12 וכמעט ואבדו לנו בכלוב עד שהגעתם להציל אותם: קריסטל, טוי, ריץ', גרשון,לותר, סול, קינג, ביני, פו, ציפי, אוגי,דיטריך, טריגר, חומי, עזית, ג'וני, בובי, בילי.

זו היתה שנה מיוחדת במינה ואנחנו יכולים רק לקוות, שגם השנה, תגיעו אלינו לעשות את השנה הזאת לשנה הכי טובה שיכולה להיות עבור הכלבים והחתולים שלנו ובעיקר עבורכם- כי לאמץ כלבתול הביתה עושה את כל ההבדל בין עוד שנה- לשנה שבה הלב התרכך והתאהב……
אנחנו מחכים לכם לאורך כל החג
https://www.letlive.org.il/adoption
שנה טובה מתנו לחיות לחיות