23/09/2014

תגיות:
,,,,

התקשרו אל ראש מועצת שדרות – דרשו ממנו להציל את חייהם של בעלי החיים בפינת החי ששייכת לעירייה! טל' 050-7460020 כתבו לו במייל[email protected] התקשרו ללשכתו 08-6620200

ודרשו מראש העירייה אלון דודי לספק בדחיפות מזון לבעלי החיים בפינת החי!

 

מכתב פתוח לראש הממשלה בנימין נתניהו.

 

ראש הממשלה שלום,

 

כולנו מכירים את השגרה הקשה שחווים ילדי שדרות. נופלים עליהם טילים, הם מסתגרים בבתים, הם סובלים מחרדות ומדיכאונות. כדי להקל עליהם נבנתה  חווה – פינת חי עם כלבים, סוסים ועוד בעלי חיים. מה יותר טוב לילד שנמצא במצב של מתח מאשר להיות ליד בעל-חיים שמרגיע אותו? מה יותר מסיח את הדעת ומרגיע את הפחדים והחששות מליטוף פרוותו של גור חתולים מתוק, חיבוק לסוס אצילי, משחק עם כלב שמח וקופצני? זה נשמע כמו חלום. אבל המציאות העגומה והכואבת היא שבמקום לטפח את החווה הזו ולתת למי שמפעיל את החווה את מה שצריך כדי לקיים את בעלי החיים (תקציב זעום יחסית למיגון וכיוצא בזה), העירייה בשדרות מתעלמת מקיומה! בעלי החיים רעבים ואין אפילו תקציב למזון, וכמו שרואים בתמונות, את הסוסים מאכילים במצות (!!). תנו לחיות לחיות עוזרת במזון לכלבים ולחתולים, אבל הבעיה העיקרית היא מזון לבעלי החיים הגדולים – סוסים וחמורים שגוועים ברעב. אני אישית פניתי לראש העיר בתחינה נואשת שיספק אוכל לבעלי החיים שתחת חסותו, הוא העביר אותי למנכ"ל – אבל שום דבר לא קורה מאז. צריך לדאוג למקום הזה עכשיו. לא מחר ולא עוד שבוע. קודם כל ולפני הכול – צריך לדאוג להם לאוכל. בזמן שכולם יישבו לאכול – בעלי החיים יישארו רעבים.

 

אני מצרפת הודעה עצובה שקיבלתי היום מאישה שביקרה במקום:

 

היי אתי,

ברצוני לשתף אותך במחדל רציני מאוד בפינת החי בשדרות, פינת החי שייכת לעיריית שדרות אך כפי שניתן לראות בתמונות המצורפות ,

אינה לוקחת שום אחריות על בעלי החיים במקום.

עוד מתחילת מבצע "צוק איתן" הגיעו לפינת חי בעלי חיים מעוטף עזה ואזור ישובי הדרום, במהלך שיחות טלפון עם דוד מנצור, אשר דואג לבעלי החיים כמה שהוא יכול , גייסנו תרומות של אוכל לחתולים, כלבים וציפורים והעברנו אליו , אתמול 21.9.14  ביקרנו באופן אישי בפינת החי כאשר העברנו שקי אוכל נוספים ונחשפנו למצב קטסטרופלי בצורה נפשעת של בעלי החיים במקום. 

במקום נמצאים שני גורי כלבים , לא מחסונים, במצב מוזנח , מלאים בפרעושים וקרציות , שני גורי חתולים  , כמו כן, חוטמן, חיה בסכנת הכחדה , אבא ושני גורים, האמא מתה מתת תזונה ,הגורים מפוחדים , מוזנחים , התא ריק, אין גירויים, אין אדמה . חיים בכלוב מטונף ללא שום השגחה וטרינרית, מתן עזרה , פיקוח .

 אין אוכל לבעלי החיים!!! כל הזמן זורקים לשם כלבים וחתולים, אם ילד רוצה לקחת כלב הביתה , פשוט באים ולוקחים , אין מעקב, אין שום התחייבות מצד ה"מאמץ" , אין שום סדר או גורם מפקח ! 

הסוסים והחמורים אוכלים אך ורק מצות !!! דבר המסכן מאוד את בריאותם כיוון שיש סכנה של חסימת מעיים , מצות זה לא אוכל עבור בעלי חיים ! בעלי חיים במצב מוזנח בצורה מזעזעת, ללא אוכל , ללא השגחה וטרינרית, ללא קורת גג מסודרת לחורף הקר או לימי הקיץ הלוהטים ,

אף אחד לא לוקח אחריות על גורלם, מחדל הומני ותברואתי נורא ! נעשו המון פניות מצד דוד מנצור , היחיד שאכפת לו מבעלי החיים ודואג להם בצורה עצמאית , אין ספור פניות לעיריית העיר, תקשורת ואפילו משרד הממשלה, עד היום , שום דבר לא השתנה, בעלי החיים בפינת חי בשדרות ממשיכים למות מרעב, מחלות , הזנחה .