03/09/2014

תגיות:
,,,,,,,,

 
כך נמצאה עדנה המתוקה שלנו, לאחר שנדרסה בשבוע שעבר באזור הצפון. כל כך הרבה פציעות נוראיות, אבל למזלה של עדנה גם כל כך הרבה אנשים שהפכו עולמות כדי שתגיע בזמן לקבל את הטיפול שהיתה זקוקה לו באופן מיידי.
חן אזולאי היקרה, שראתה את עדנה שוכבת על הכביש, העלתה פוסט לפייסבוק וניסתה להפוך עולמות כדי להשיג עזרה עבורה. 
עדנה שלנו, מהשלוחה שלנו בטבעון והעמקים, הגיעה למקום והוטרינרית, ד"ר יפעת שמש, מקיבוץ מזרע, טישטשה את עדנה כדי להקל עליה בכאבים (בכל זאת 3 רגליים מרוסקות) וכדי שיהיה אפשר להעמיס אותה על המכונית של ויויאן היקרה, מכפר יחזקאל, שהתנדה להסיע את עדנה עד ד"ר יובל סמואל – מרכזים לרפואה וטרינרית.
קבוצה אדירה של אנשים שעצרו הכל כדי להגיש עזרה לקבלה אחת מדהימה ועל כך תודה ענקיתֱ!!!!
עדנה מיד עברה ניתוח חירום בשלפוחית השתן על מנת להציל את השלפוחית ולעצור את הדימום הפנימי. לאחר שהתאוששה מהניתוח הזה (בגבורה אמיתית) הגיע כירורג מומחה מבית דגן, שניתח את 3 הרגליים.
יש כלבה אמיצה ממנה בכל העולם??? אפשר בכלל לקלוט את גודל הזוועות והכאבים שהמתוקה הגיבורה הזו עוברת?
אז עכשיו היא מתאוששת מכל הניתוחים ומכאן נצטרך להתאזר בסבלנות רבה, כדי לראות האם הניתוחים הצליחו וניתן להתחיל שיקום. היא תצטרך ללמוד מהתחלה לעמוד על רגלייה, ללכת, דרך ארוכה עוד לפניה- אבל אנחנו מאמינים בה ועוטפים אותה באהבה שאין לה ברירה אלה להמשיך ולנצח ביחד איתנו.
נודה לכם אם תצטרפו אלינו למסע של עדנה. אנחנו כמובן נמשיך ונעדכן כאן.
לתרומות עבור עלויות הבדיקות, הניתוחים, האישפוז והטיפולים בעדנה, אפשר לתרום באתר המאובטח שלנו, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור עדנה"https://www.letlive.org.il/donations
ניתן גם לתרום בטלפון 036241776 שלוחה 2
או להשאיר לנו טלפון בפרטי ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם.
תודה