24/08/2014

תגיות:
,,,,,,

דלית היקרה מתנדבת אצלנו כבר כשנתים בשלוחה שלנו בטבעון והעמקים. היא מגיעה באדיקות לצלם כל אירוע ולא התעצלה ונסעה גם את כל הדרך מהצפון כדי לצלם את הכלבים שלנו בכלבייה בכניסה כפר רות.
מעבר לכישרון המדהים שלה, יש אהבה גדולה בכל אחת מהתמונות שלה. היא יודעת לתפוס את העיניים העצובות, את החיוך המבויש, היא רואה אותם דרך עדשת המצלמה שלה ומצליחה להעביר את האהבה שלה לכל אחד מהם שעוברת מיד לכל אחד שצופה בצילומים שלה.
אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. אצלנו אומרים שתמונה אחת שווה אלף מאמצים..והצילומים של דלית מביאים אלינו שוב ושוב, עוד ועוד מאמצים, שראו את הצילומים שלה אם כאן בפייסבוק או באתר שלנו, הרגישו את האהבה שלה ורצים להגיע אלינו כדי לחוש אותה גם מהזנבות המקסימים שלנו.
דלית לא הסתפקה בהתנדבות של עצמה וגיסה לטובת הענין גם את שמוליק אחיה שמשמש כיד ימין של עדנה שלנו שמנהלת את השלוחה בטבעון והעמקים. 
שמוליק אחראי על ההקמה ועל הפירוק של כל ימי האימוץ שלנו. הוא מגיע מלא במרץ, התלהבות ותקווה, שכל יום אימוץ יהיה הצלחה אדירה. הוא מסיע כלבים לימי אימוץ שאנחנו עושים בקריות ובחוצות אלונים, הוא תמיד נמצא, עוזר מכל הלב ומגיש את כל העזרה שאפשר לבקש.
דלית ושמוליק היקרים, אתם ללא כל ספק מעצימים את הפעילות שלנו בצפון. העזרה שלכם שנעשית תמיד בחיוך ואהבה גדולה, עוזרת לנו, ההולכים על 2 ועל 4, להרגיש שאנחנו אף פעם לא לבד ויש מי שמחבק אותנו ועוזר לנו להגיע לעוד הצלחה. אני בטוחה שאתם יודעים שעשרות כלבלבים שנמצאים עכשיו בבית חם, מודים גם לכם, כי אתם ללא כל ספק, עזרתם ולקחתם חלק באימוץ שלהם.
שתהיה לכולכם שבת שלום