20/07/2014

תגיות:
,,,,

  

עמותת 'תנו לחיות לחיות' משיקה את לוח השנה המסורתי שלה, שכל ההכנסות ממכירתו הינן תרומה להצלת בעלי חיים נוספים. כל הכלבים והחתולים המצולמים בלוח השנה ה'מוסיקלי' החדש מחפשים בית מאמץ.

 

מוסיקה מלווה רגעים מיוחדים בחיינו, שיר ששמענו ואלבומים שאהבנו, מזכירים לנו תקופות שבהם הם היו פס הקול שליווה את הרגעים שחווינו. ממש כמו המוסיקה, כך גם בעלי החיים המלווים אותנו בתקופות חשובות בחיינו. החתול שלימד אותנו, כילדים, מהו מגע עדין.  הכלב שהיה שם בשבילך אפילו יותר מאמא כאשר חזרת עם נכשל במתמטיקה והכלבה שליוותה אותך כל חיי הרווקות ותהיה השושבינה שלך בזיקנתה.

 

לדברי נויה נרדימון מעמותת 'תנו לחיות לחיות', המפיקה של לוח השנה: "בחרנו לקחת אלבומי מוסיקה מוכרים ולהכניס בהם את בעלי החיים שלנו, שכל כך רוצים להיות חלק מפסקול החיים של מישהו. כל חודש מעוצב ברוח אחד מן האלבומים האהובים בעשורים האחרונים, רק שהכוכבים שלו הם הכלבים והחתולים שלנו.

 

בין דפי לוח השנה ניתן לזהות צילומים מרהיבים המעוצבים ברוח אלבומים של נירוונה, U2, הביטלס, דיויד בוי, פינק פלויד, דיפ-פרפל, ולווט אנדרגראונד, מדונה, הבי-ג'יס, קווין ובוב דילן.  הצילומים נעשו בהתנדבות על ידי מגוון צלמים. 

 

גם השנה, ניתן לרכוש לוח גדול לתלייה או לוח שנה שולחני.

כל הכנסותיו הן למען פעילות העמותה. "תנו לחיות לחיות" מטפלת בכ-300 כלבים וחתולים בבתי המחסה ברחבי הארץ וכן מפעילה מרפאה וטרינרית ושני אמבולנסים לחילוץ והצלה וכן לעיקור וסירוס של חיות נטושות.

 

את לוח השנה ניתן לרכוש באופנים הבאים:

          בחנות של אתר העמותה- כאן

          במרפאה של 'תנו לחיות לחיות' ברחוב דב פרידמן 8 ברמת גן.

          להזמין דרך הטלפון:-   03-6241776  שלוחה 2