22/09/2014

תגיות:
,,,,,,,,,

 

כפי שאתם בודאי יודעים, מזה שנים ארוכות שאנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם המרפאה של ד"ר שיינר. מאות בעלי חיים כבר עברו אצלהם במרפאה, קיבלו את הטיפול הטוב ביותר, חלקם אף במשך חודשים ארוכים. את העבודה המדהימה של צוות הוטרינרים במרפאה קל לראות ולהרגיש בתמונות הלפני ואחרי שאנחנו מעלים כאן פעמים רבות. אבל מה שאתם לא רואים, זה את העבודה המדהימה, שעושה בחורה אחת מיוחדת במינה ושמה יפעת. אין כלב או חתול שמגיע למרפאה של ד"ר שיינר ולא זוכה ישר לחיבוק העוטף והמגן שלה. היא מכירה כל אחד מהם, אוהבת, מטפלת ודואגת לכל אחד מהם כאלו היו שלה. היא יכולה "לנג'ס" לי שמונה פעמים ביום, לכעוס ולהתרגז אם לא העלתי כלבון קטן אחרי ניתוח שהיא כל כך רוצה שיצא כבר לבית אומן. היא יכולה לשלוח לי תמונות ב-22 בלילה ולנזוף בי שהחתולה המתוקה שהגיעה אליהם למרפאה, תעביר את סוף השבוע בכלוב כי לא הספקתי להעלות תמונה שלה…היא נלחמת על כל אחד מהם שיזכה לבמה שלו. בעקשנות עמוסה באהבה היא תפעיל את כל העולם כדי שכל כלב או חתול שנכנס למרפאה, יצא משם לבית ולא יצטרך לעבור לכלבייה.
וזה לא נגמר שם. התל אביבים מבינכם יכולים לצפות בה מחוץ לשעות העבודה, מאכילה, משקה, מטפלת, מעקרת ומסרסת מאות חתולים ברחבי העיר. היא נצפת נוסעת על אופנייה ברחבי העיר, לרוב תהיה גם עם כלוב נשיאה, בדרך להציל עוד נשמה של חתול רחוב שהתמזל מזלו ופגש במלאכית שלו. 
היא בוכה ביחד איתנו על כל המקרים הקשים שמגיעים, עוברת ימים קשים מנשוא כשהיא צופה בוטרינרים נלחמים על חייהם של הכלבים והחתולים שמגיעים אליהם למרפאה במצב כל כך קשה. הלב שלה, הלב הכל כך רגיש שלה, מכיל את כל הכאב וההתמודדות הקשה של הנשמות הטהורות שמגיעות הישר אחל תוך החיבוק שלה.
אנחנו סומכים עליה בעיניים עצומות כשאנחנו שולחים אתכם לאמץ מהמרפאה את הכלבים והחתולים ששם. היא האמא של שוכני המרפאה ולא תוותר ותעשה הנחות על מנת שיגיעו לבתים הטובים ביותר.
יפעת אהובה שלנו, האהבה שלך חוצה כלובים ומאפשרת לכל הכלבתולים להחלים, להתחזק והכי חשוב לחייך. הנתינה שלך מצילה את הנפשות האבודות ואת מצילה את חייהם באהבתך וחיבוקייך העוטפים, שחשובים לא פחות מעבודת הקודש של הוטרינרים. 
צנועה, אף פעם לא מבקשת מילת תודה, עובדת איתנו כל כך הרבה שנים ומוציאה עשרות בעלי חיים לבתים חמים ואוהבים. תודה שאת חלק מאתנו. תודה על האהבה העצומה ועל הכוחות להתמודד עם המציאות היומיומית הקשה של בעלי החיים, שאת, צופה בה מקרוב ולמרות הכל נשארת לתת בלי סוף.
אוהבים המון ושולחים חיבוק ענק של תודה.
שתהיה לכולכם שבת שלום.