10/08/2014

תגיות:
,,,,,,,,

 
יש אנשים שקונים כלבים. יש אנשים שנורא משנה להם הסוג, הצבע והגודל של הכלב. יש אנשים שיוציאו אלפי שקלים רק כי הם מישהו פעם אמר להם, שהכלב הספציפי הזה הוא הכי משובח בעולם. זה מדהים, אבל כולם נורא לא רוצים שיכלילו אותם, כולם נורא נגד גזענות והגדרות של מגזרים ועם זאת, מדי יום, השאלה שחוזרת על עצמה לפחות 500 פעם ביום היא- איזה סוג הוא.
אבל מי שאוהב כלבים באמת, יודע שזה לא משנה. לא משנה הגזע שלהם, הרבה יותר משנה מי ואיך מגדלים אותם וממש לא משנה אם הם גדולים או קטנים- אין מקום יותר קטן מכלוב וגם בדירת חדר, כלב ענק יהיה המאושר בכלבים, כל עוד יש לו הורים אוהבים.
אז כשיש "רשימות" בהן הכלבים שלנו צריכים לעמוד..ברור שכלב עם נכות הקלה שבקלות, יתקשה למצוא בית. ברור שכלב שעבר את גיל שנה, כבר נחשב לזקן שלא לדבר על כלב בן 8 (אפיל אם יש לו עוד 10 שנים מאושרות).
אבל מדי פעם, ככה כדי לתת לנו כוחות לענות ולהסביר שוב ושוב כמה כל הנשמות המדהימות האלה הן כולן באמת, בלי הבדלי גזע, צבע וגיל, מדהימות..מגיעה משפחה מושלמת. משפחה שרוצה להציל. משפחה שיודעת שכל הכלבים באשר הם הם עולם מופלא ומדהים וזוכה מי שמאמץ אחת מהן.
והשבוע זכינו, בפעם השנייה, לביקור ממשפחת גלעד המדהימה. את המשפחה הנפלאה הזו פגשנו לפני כמה שנים, כשהגיעו לאמץ כלבלב ושמו מני, שננטש בגיל 9 במצב הזנחה קשה. לא עניין אותם הגיל שלו או המצב הרפואי שלו. הם ידעו שהכלבון יעשה אותם מאושר, הם ידעו שהאימוץ שלהם יציל אותו מלדעוך בכלוב והם הגיעו לאמץ אותו באהבה גדולה. היום הכלבון המאושר כבר בן 15 ואחרי שקראו בפייסבוק על דולה הכלבונת המושלמת שאיש לא רוצה, רק כי היא חירשת..לא משנה שהיא מתפקדת מצויין, סיימה אילוף ומתנהגת כמו כל כלבון אחר-היא חירשת וכל מי שהתלהב ממנה עד היום, שמעה על החרשות וויתר…אבל משפחת גלעד הגיעה ומיד הגישה את לב הזהב שלהם ופתחה אותו כדי לצרף גם את דולה למשפחה.
משפחת גלעד היקרה, שולחים לכם מכאן תודה ענקית ומאחלים לכם שכל חייכם תהיו מוקפים בבני אדם שיעניקו לכם את האהבה והנתינה שיש בכם, ללא תנאים וללא תכתיבי מוסכמות. אני יכולה לאחל לנו, לפגוש עוד משפחות כמוכם שיגיעו לאמץ פשוט מהלב, בלי רשימת תנאים- מאהבה טהורה ונקייה לבעלי החיים שמקבלים, כל אחד מאתנו, עם כל כך הרבה פגמים..
שתהיה לכולכם שבת שלום