01/06/2014

תגיות:
,,,,,,,,

 

היא הגיעה אלינו לכלבייה פעמים רבות: בפעם הראשונה, לפני שנתיים, היא אימצה את צ'יפ. בפעם השנייה, היא הגיעה כי לצ'יפ משעמם..ואם כבר מרחיבים את המשפחה, היא מבקשת לאמץ את הכלב שנמצא אצלנו הכי הרבה זמן בכלוב! היא אימצה את הבז'זיניות צמד אחיות שחיכו בכלוב 6 שנים!!
כשאחת הבז'ז'יניות נפטרה, רגועה ושלוווה, מוקפת באהבה בביתה של איילה, היא שוב מגיעה אלינו. ושוב, כהרגלה, היא מבקשת את הכלב שנמצא הכי הרבה זמן בכלוב, שיצטרף לבז'זי'ינייה וצ'יפ שחסרה להם צלע שלישית. היא מאמצת את פיבי. פיבי המקסימה שלנו שבמשך 5 שנים התפספסה. כלבה מתנה שאיש לא רצה רק בגלל גודלה וגילה. 
לפני מספר שבועות, פירסמנות כאן את עזית בת ה-12 שנותרה לבד בעולם.היא גודלה באהבה רבה על ידי אדם חולה והיא היתה כל עולמו. כשהבעלים שלה נפטרו היא מצאה את עצמה סגורה בכלוב לבדה בתחנת ההסגר. עדנה שלנו, מהשלוחה שלנו בטבעון והעמקים, הוציאה אותה מיד מההסגר וחיפשנו לה בית. איילה, האישה שהלב שלה הוא כל כך גדול ומלא חמלה- צירפה גם את עזית אליהם למשפחה. השבוע, כשהתכתבנו ושאלתי אותה לשלומה של עזית, איילה כתבה לי: "היא כל כך השתפרה ,ומכשכש בזנב ונראת הרבה יותר טוב,היא כלבה באמת מיוחדת זכיתי, אשמח אם תפרסמו את התמונה שלה ,ואני מקווה שזה יעודד עוד אנשים לקחת כלבים מבוגרים".
איילה, מעטים הם האנשים שהלב שלהם כל כך גדול שהוא יכול להכיל יותר מזנב אחד בבית. מעטים הם האנשים שהנתינה שלהם היא כל כך גדולה שהם תמיד רוצים עוד ועוד לעזור. מעטים הם האנשים שיש בהם חמלה אמיתית והם מבינים את החשיבות של להציל דווקא את הכלבים שהכי הרבה זמן מחכים וזקוקים לבית.
איילה, מעבר למתנה הגדולה שאת מעניקה לכלבים שלנו, החיים שאת נותנת כשאת מצילה אותם, לא היתה תמונה יותר מרגשת מהתמונה שקיבלתי מהבת שלך- תמונה שלה ושל פיבי. השליחות שלך בעולם שלנו היא לא רק למען הזנבות ואיזה שיעור נפלא את מעבירה לילדייך, שהטמיעו, ללא כל ספק, את הנתינה שלך. בפוסט הקודם כתבתי: "תארו לכם עולם מלא באיילות" ואחרי שראיתי את התמונה מהבת שלך, הבנתי שאולי יום אחד יהיה לנו עולם מלא באיילות שמעבירות את השיעור הכי חשוב שלנו כאן, בנתינה ורגישות לאחר- הלאה.
אני אישית מרגישה זכות גדולה לכתוב לך עוד פוסט וללמוד ולהכיר אישה מדהימה כמוך.
שתהיה לכולכם שבת שלום והלוואי ועוד אנשים נדירים יגיעו אלינו השבת לאמץ את אלו שמחכים כבר שנים!