25/05/2014

תגיות:
,,,,,,,,,,,,

 
בימים האחרונים אני קוראת ולצערי גם פוגשת, אנשים שמנסים להגדיר את אהבתם לבעלי חיים. פגשתי את השכן הטבעוני שלי שזועם על זה שאני מאכילה חתולים וקראתי את התגובות הזועמות של חלקכם, על כל פוסט שקורא לחמלה עבור בעלי החיים במשקים. פגשתי גם את השכן עם הכלב שאמר: "אם את כל כך דואגת לחתולים קחי אותם אלייך הביתה.." ואת השכנה עם החתולים שראתה את האמסטפית החמודה של השכן ואמרה: "תרחיק את הרוצח הזה ממני".
למה אני מספרת לכם את כל זה? כי לאהוב בעלי חיים זה לעשות בשבילם- בדיוק כמו שורד עושה. לאהוב בעלי חיים, זה לקבל את העובדה שיש להם זכות לחיות ולנו יש את הזכות הגדולה לעזור להם. כי את האהבה שלהם, לא תמצאו אצל אף בן אדם. את הכרת התודה שלהם, לא תקבלו מאף בן אדם. 
וורד, ורד שלנו היא אוהבת בעלי חיים. היא תחבק את האמסטפית של השכן כי היא כלבה כמו כל הכלבים, היא תיקח אליה הביתה חתולים, היא תדאג להם ברחובות וכן, היא גם לא תאכל את אהבותיה הגדולות. 

ורד עובדת כבר מספר שנים במחלקת גיוס תרומות של העמותה. מתי שלא תראו את ורד, היא תמיד נושאת כלוב ובתוכו חתול שזקוק לעזרה. חוץ מלהאכיל עשרות חתולים ברחובות תל אביב יא גם אוספת אליה הביתה את אלו שלא יכולים לשרוד ברחובות. המספר, נכון להיום, עומד על 35 חתולים שזכו להיות להצלה ובית בזכות הבחורה המדהימה הזו.
אני מודה שאנחנו לא מכירות לעומק ולכן היום הצצתי בפרופיל הפייסבוק שלה ונשאבתי לתוכו כמו מגנט…(סליחה על החיטוט ורד..). עברתי על כל תמונה של חתול וקראתי כל סיפור. העיניים שלי התמלאו בדמעות ובהערצה עצומה. כמה אהבה לכל חתול, כמה ניסיונות להציל ולהמשיך למצוא לאלו שהיא עוזרת בתים, כמה פעמים היא שוב ושוב אוספת אותה אל ביתה כי יודעת שלא יצליחו לשרוד ברחובות ללא עזרתה.
מתי שלא תפגשו את ורד היא תמיד נושאת כלוב עם חתול שזקוק לטיפול. היא מממנת את הטיפולים שלהם היא מאשפזת אותם בביתה, היא מטפלת בהם ועוברת עם כל אחד מהם מסע. 
כמו כל מאכילת חתולים היא נאבקת שוב ושוב באלו שלא רואים את החמלה, שלא מבינים את גודל הנתינה שלה לדיירי הרחוב. אנשים קטנים שעסוקים בעצמם ולא חושבים ולו לרגע קל, כמה הקרבה יש בנתינה הזו. כמה כסף עולים כל הטיפולים הוטרינרים והאוכל שהיא מחלקת, כמה כאב ראש יש כשמנסים לתפוס את ההוא הפחדן, שחייב טיפול רפואי, כמה ויתורים אישיים יש כדי לעשות את סיבובי האכלה האלה מדי בוקר וערב וכמה כאב לב כשחלילה אחד מהם נדרס ומת. 
בתוך הנתינה העצומה הזאת, היא עדיין מוצאת כוחות להגיע ולנסות לפנות אל הלב שלכם, שתתרמו ותעזרו לטפל בבעלי החיים שלנו. כי הלב שלה והאהבה שלה לבעלי החיים יכולים להקיף יבשות! 
ורד יקרה, אני מאחלת לך שתמיד יהיה גם מי שיעזור לך לעזור לאחרים, מי שיחליף אותך מדי פעם בהאכלות, מי שלא יתקשר אלייך כשימצא חתול פצוע אלה ייקח אותו בעצמו לוטרינר, מי שימלא את קערת המים שנגמרה באמצע יום חמסין אפילו שזה "התפקיד שלך"..אני מאחלת לך שתמיד תהיי מוקפת באנשים שידעו להעריך את הנתינה העצומה שלך ושכל הזנבות יהיו כמה שיותר בריאים וחזקים כדי שתוכלי כמה שיותר להנות איתם ולקבל מהם חיזוקים.
את מדהימה ומרגשת באהבתך לבעלי החיים הלוואי ומדינתנו הקטנה תצמיח עוד ורדים נהדרים כמוך 
שתהיה לכולכם שבת שלום