06/04/2014

תגיות:
,,,,,

 

אנחנו חוזרים ומדגישים את חשיבות החינוך של ילדינו לאהבה לבעלי חיים. חינוך לחמלה, לקבלת האחר, החלש, להשמיע את הקול של אלו שאינם יכולים, זהו תפקידנו, כאנשים בוגרים, להעביר לדור הצעיר כדי שמשהו באמת ישתנה ביחס לבעלי החיים.
השבוע קיבלנו תרומה למען בעלי החיים של העמותה, משלושת הילדים המקסימים, אדם, טוני ויותם, שהקימו דוכן מכירה של כדורי שוקולד. כל הכסף שקיבלו מהמכירה הם העבירו אלינו לעמותה!
ענת וחברותיה, הכינו דוכן מכירות של עוגות, במשך מספר ימים, כשכל כספי המכירה הן העבירו אלינו לעמותה.
אומרים שהדור שגדל פה היום הוא דור שמתעניין רק בפלאפונים ותכניות ריאלטי. אבל לשמחתנו, אצלנו בעמותה, אנחנו זוכים לראות גם את הצד האחר של הדור שגדל כאן. התרומות המקסימות שקיבלנו מוכיחות כי יש בדור הזה עוד ילדים ובני נוער שלא רואים רק את עצמם. הם מקשיבים ורואים את האחר, הם מוכנים לקום ולעשות מעשה למען האחר, למען החלש.
הם יכלו באותה מידה לקנות לעצמם חולצה מגניבה או ג'ינס חדש אבל שתי החבורות המקסימות האלה, עשו משהו במטרה לעזור לאחר.
יש כל כך הרבה דרכים לעזור לבעלי החיים, אם בהתנדבות, אומנה, אימוץ כמובן ותרומה. הרבה מבוגרים שמגדירים עצמם כאוהבי בעלי חיים, לרב לא עושים דבר מהרשימה הזו. כי אין להם זמן, כי יש דברים חשובים יותר לתרום עבורם, כי הם דואגים רק לעצמם…
ילדים שאוהבים בעלי חיים הם תמיד ילדים עם ערך מוסף. ואת הערך הזה, את האהבה הזו כל כך חשוב לטפח ולתת לה את המקום כי ילדים שאוהבים בעלי חיים גדלים להיות פשוט אנשים יותר טובים. וזה העולם שהיינו רוצים לחיות בו.
יותם, אדם וטוני, ענת והבנות: ריגשתם אותנו מאוד ואנחנו מעריכים את התרומה האדירה שלכם למען בעלי החיים. אנחנו מאחלים לכם שבזכות ילדים ובני נוער כמוכם, העולם שבו אתם תגדלו בו את ילדיכם יהיה הרבה יותר סובלני, מכבד ואוהב הן לבעלי החיים והן לבני האדם.
שתהיה לכולכם שבת שלום