13/04/2014

תגיות:
,,,,,,,

 


אין בעיה בעולם שיכולה לנסות ולהערים על דלית. לוטרינרית שלנו יש סבלנות והיא תהפוך עולמות, תחפש ותבדוק, תעשה כל בדיקה אפשרית, גם אם לאחרים נשמעת לא הגיונית, כדי להגיע לשורש הבעיה ולפתור אותה. כל כאב, גירוד, זיהום או מכאוב שאחרים לא מצאו לו פיתרון, היא כבר תמצא. יש לה סבלנות, יש לה סקרנות ובעיקר, יש לה אהבה כל כך גדולה, שהיא תעשה הכל כדי שכל זנב שמגיע אליה יצא בריא מהמרפאה.
מדי יום היא מקבלת אצלנו במרפאה עשרות מקרים קשים של בעלי חיים נטושים, כלבים וחתולים. כאחראית על האישפוז, מלבד לתת להם את הטיפול הוטרינרי הטוב ביותר, היא גם הופכת בשנייה- להיות אמא שלהם. היא דואגת לכל אחד ואחת מהם, מטפלת בהם כאלו היו שלה, נותנת להם את הטיפול המקצועי ביותר ואולי עוד יותר חשוב מכך- את הטיפול הכי אוהב ומחבק שאפשר.
ושלא תחשבו שעם זנבות עם בתים היא עובדת אחרת..היא לא תישן בלילה ותסתובב חסרת מנוחה במרפאה, אם הגיעה משפחה עם כלבתול שזקוק לטיפול.
בתוך ים האהבה שהיא מפזרת לעוברים והשבים במרפאה, היא גם לא שוכחת להיות בנאדם. היא תסביר בסבלנות אין סופית לכל מי שעומד מולה חסר אונים, תפרק את כל המילים הגבוהות מתחום הרפואה כדי שתדע להבין ממה הכלבתול סובל ומה היא הולכת לעשות על מנת להציל את חייו.
היא נדירה דלית שלנו. כי לצערי, לא חסרים וטרינרים שחוקים שמחפפים ומדלגים נותנים "אקמול" ושולחים את הפציינט הביתה רק כדי שהם יוכלו להחתים כרטיס ולסגור יום עבודה.
היא נדירה, כי אין בעל חיים שנכנס למרפאה ולא מקבל מקום בלב שלה. 
היא מצילה מדי יום עשרות בעלי חיים שאנחנו כמעט ולא מפרסמים-כי המספרים הם עצומים. 
עשרות מקרים של כלבים וחתולים שמגיעים אלינו גוססים והבחורה המדהימה הזו מחזירה אותם לחיים. 
עשרות מקרים של כלבים וחתולים שמאושפזים אצלנו תקופות ארוכות והיא מלווה אותם עד שלא ניתן להאמין באיזה מצב הגיעו אלינו ואיך הם נראים היום.
היא נדירה הוטרינרית שלנו ואנחנו ברי מזל שהיא אחת משלנו!
אנחנו שולחים לך מכאן אהובה תודה ענקית. תודה על העבודה הקשה, על האהבה האין סופית, על ההתמדה והמסירות העצומה שלך לכל אחד מהזנבות שלנו וגם לכל אחד מאיתנו…
שתהיה לכולכם שבת שלום!