26/02/2014

תגיות:
,,

בכל מה שקשור להעברת הסמכויות ממשרד החקלאו למשרד להגנת הסביבה, זכינו לראות מפגן "מרשים" של מנכ“ל משרד החקלאות, רמי כהן, שבמהלך הדיון בכנסת עם פעילי זכויות בעלי חיים וחברי כנסת, קם ועזב את הדיון וחזר רק לאחר שיו“ר שדולת בעלי חיים, איתן כבל, ביקש ממנו לחזור..
בצהריים מילאנו את הבטן במזנון הטבעוני שנפתח בכנסת לכבוד יום זכויות בעלי חיים ונהנו לראות גם את אוכלי הבשר, נהנים מארוחת צהריים טבעונית, משביעה וטעימה.
התרגשנו להכיר עשרות ילדים ובני נוער שהגיעו לכנסת והלוואי ונסכה ליום שזכויות בעלי חיים יהיו חלק ממערך הלימודים של כל תלמיד בבית ספר.
התמלאנו גאווה כשעו"ד יוסי וולפסון שלנו ותחקירן אנונימוס, רונן בר, קיבלו תעודת הוקרה על פועלם למען בעלי החיים. שני האנשים היקרים הללו, שרואים וחשופים לזוועת, חיים את הכאב וההתעללות שבתעשיית הבשר, החלב והביצים, הם הגיבורים שלנו שממשיכים להלחם למען יראו, יפעלו וישנו את מצבם של בעלי החיים. 
אנו מקווים שעד השנה הבאה בירושלים…נצליח בזכות חברי הכנסת היקרים: דב חנין, תמר זנברז, דב ליפמן, עמרם מצנע, עמיר פרץ ואיתן כבל להשיג עוד חוקים שיגנו, ישמרו ובעיקר יממשו את זכויות בעלי החיים.
לכתבה שהתפרסמה היום ב ynet