23/02/2014

תגיות:
,,,,,,

 אסף הגיע בשבוע שעבר למילואים בבסיס בדרום הארץ. הוא פגש את צ'ארלי, כלבון חברותי ומתוק, שבשביל קצת מגע ואהבה, הצטרף אל אסף לשמירה. היה ערפל כבד באותו לילה בו אסף וצ'ארלי שמרו ובשלב מסויים צ'ארלי נעלם לו בערפל.
מספר שעות אחר כך, שומע אסף יללות קורעות את הלב, נביחות בלתי פוסקות ורעש נוראי של עשרות כלבים.
בבוקר, כשהוא יורד מעמדת השמירה שלו ופוגש את חברו למילואים, הוא מספר לו את הזוועה: צ'ארלי הותקף על ידי להקה של כ-15 (!!!!!!) כלבים! במשך שעה וחצי הוא נלחם על חייו. הם תקפו אותו מכל זוית אפשרית, בשלב מסויים, שני כלבים אחזו בו משני הכיוונים וכמעט וקרעו אותו לגזרים!
לשבריר שנייה כשהצליח להשתחרר מאחיזתם, צארלי נס על נפשו והתחבא מאחורי מכונית. להקת הכלבים לא ויתרה והם ניסו לגרור אותו משם!
אלה שאז חבריו של אסף התערבו והחלו להבריח את הכלבים מהמקום. הם הוציאו את צ'ארלי מתחת לאוטו וכשאסף פוגש אותו, צ'ארלי מדמם מכל חלקי גופו.
החברים בבסיס מתקשרים אלינו ואנחנו מבקשים מהם שינסו למצוא הסעה עבורו. יובל מיד מתנדב למשימה והוא ואסף מביאים את צ'ארלי למרפאה של ד"ר שיינר.
גופו של צ'ארלי מחורר. חלק מפצעי הנשיכה נתפרו אך חלקם נמצאים באזורים בעייתים (כמו במפשעה למשל, שם תנועת הרגל תפתח את התפרים) ורק הזמן ירפא אותם. צ'ארלי מקבל משככי כאבים, הרבה אנטיביוטיקה והחלפת חבישות לכל פצעי הנשיכה. הוא מאוד חלש וצוות המרפאה דואג כמובן להעניק לו מלא אהבה.
אנחנו שולחים מכאן תודה ענקית לכל אסף, יובל ושאר חברי הבסיס שהצילו את חייו של צ'ארלי! הם סיכנו את עצמם מול להקת הכלבים הרעבים למען כלב אחד מתוק שנפל קורבן. מצדיעים לכם חברים!
אנחנו נמשיך ונעדכן על מצבו של צ'ארלי כאן  ונודה לכל תרומה עבור מימון הטיפולים, הבדיקות והאישפוז שלו!
לתרומות עבור צ'ארלי, באתר המאובטח שלנו, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור צ'ארלי" https://www.letlive.org.il/donations . ניתן גם לתרום בטלפון 036241776 שלוחה 2 או להשאיר לנו טלפון בפרטי ואנו ניצור אתכם קשר