23/02/2014

תגיות:
,,,,,,,,

 מדי סוף שבוע, שאול מגיע אלינו להוציא את הכלבים לטיולים מחוץ לכלובים.
אנחנו כותבים לכם על כלבים שמחכים כבר שנה, שלוש, שש שנים בכלוב, אבל אין שום מילים שיוכלו להעביר את התחושה המייאשת של ימים, שבועות, שנים שחולפות בתוך כלוב. שאול, נוהג להגיע אלינו ולעשות את הדבר הכי חשוב עבור הכלבים- להוציא אותם מחוץ לכלובים! פעולה כל כך פשוטה ואם זאת בעלת ערך עצום! הוא מאפשר להם להוציא מרץ, לחלץ עצמות, להריח ריחות אחרים, לרוץ ולהתעייף ולחזור עייפים אך מרוצים, עם תקוה ואנרגיות חדשות שעוזרות להם לשוב ולהמתין…
את המצוה הזו הוא מגדיל ומעצים כשהוא מביא איתו מפעם לפעם את יונתן, האחיין המתוק שלו. אין דבר יותר חשוב מלהעביר לדור הצעיר את החשיבות בחמלה, אהבה והתנדבות! בלי יותר מדי חפירות, בלי שיעורים- פשוט לבוא ולעשות למען בעלי החיים. ויונתן ושאול מגיעים אלינו ודואגים לשלוח לנו גם תמונות קסומות של הילדון המתוק הזה שבזכות הדוד שלו כל כך אוהב חיות!
שאול היקר, אתה מתנה עבור הכלבים שלנו והנתינה שלך נותנת להם המון! המסירות שלך והאהבה שאתה מעניק להם מחיות אותם ונותנות להם עוד כוחות ורגעים ארוכים של שמחה. אני מאחלת לך שתמיד תהיה מוקף באנשים שידעו להעריך את האדם המקסים שאתה ושתמיד יהיו בחייך רגעים מלאים בשמחה ואהבה כמו הרגעים הקסומים שאתה מעניק לבעלי החיים שלנו.
שתהיה לכולכם שבת שלום!