31/01/2014

תגיות:
,,,,,

 בדיוק לפני כמה ימים פגשתי זוג שכנים תל אביבים שסיפרו לי שאחת הסיבות שעזבו את באר שבע היפה והמושקעת ומשופעת בכיכרות ומזרקות, לדבריהם, היא שהם פשוט לא יכולים לעמוד יותר במראות הזוועה של בעלי החיים שחיים בעיר…והנה פנטום, עוד ניצול אומלל מרחובות באר שבע "היפים".
כלב מתוק שפניו נשחטו. פשוט אין תיאור אחר לזוועה שפנטום עבר בפניו. זה נראה כמו מעשה ידי אדם נבלה אך יכול גם להיות שהוא פשוט ניסה לשרוד ברחובות והותקף על ידי אחד מעשרות כלבים כמוהו שמנסים לשרוד שם.
הוא הסתובב כשפניו מדממות עד שבחורה אחת יקרה שאכפת לה, הבחינה בו והביאה אותו למרפאה. הוא קיבל טיפול ראשוני בבית החולים הוטרינרי בבאר שבע ומשם עבר למרפאה של ד"ר שיינר.
כפי שניתן לראות, חצי מפניו של פנטום הושחטו, פציעה שכוללת גם את עינו. האזור כולו נתפר והוכנס נקז שינקה את הזיהום וישמור על המקום כמה שיותר נקי. הוא כמובן מקבל משככי כאבים ואנטיביוטיקה ואנו מקווים שגם העין תחלים והוא ישוב לראות.
פנטום כבן שנה וחצי, הוא כלב מקסים וחברותי כל כך מודה על הטיפול בו וממיס את הלב בעצבות הקיומית שנשקפת מעיניו. 
פנטום מאושפז כרגע ביחד עם ריץ', בארי, סוקי, פומה ועוד כלבים וחתולים רבים (שבכלל לא זוכים לפירסום) שנמצאים אצלנו ובמרפאה של ד"ר שיינר. אנחנו יודעים שהשבוע הזה ביקשנו וביקשנו שתעזרו לנו- אבל באמת שבלי התרומות שלכם אנחנו לא נוכל להמשיך ולעמוד בקצב המקרים הנוראיים שמגיעים אלינו ואנו רוצים לעזור ולטפל בהם.
אנו מבקשים שתעזרו לנו לטפל בפנטום ולהעניק לו את כל הטיפולים ואת זמן האישפוז שהוא זקוק לו.
לתרומות עבור פנטום באתר המאובטח שלנו, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור פנטום"https://www.letlive.org.il/contact 
ניתן גם להשאיר לנו טלפון בפרטי וניצור עמכם קשר לתרומה, או בטלפון 036241776 שלוחה 2. אנחנו כמובן נמשיך ונעדכן אתכם במצבו. תודה רבה

לעדכונים אודות פנטום ליחצו כאן