31/01/2014

תגיות:
,,,,,,,,

 פומה שלנו! איך נשמה עדינה וטהורה כמוך נפלה לידיו של אדם כל כך איום? איך אפשר להביט בעייניך הטובות ולעשות לך משהו כל כך נורא?!
לשלוחה שלנו באילת הגיעה אתמול דיווח אודות אדם המכה את כלבתו בפטיש. 
צוות הסיור בפיקודו של פקד האדי קבלן הגיע למקום וגילו כתמי דם ופטיש מגואל בדם בגרם המדרגות של הבניין. 
דניאלה, שליחתנו באילת, מספרת על חדר שהפך אדום מהדם שנשפך במקום ופומה אחת מתוקה, יושבת בפינה מבוהלת, מדממת, מטילה את מימיה מרב אימה. היא כמובן כל כך פחדה, שלא ידעה להבחין כי האנשים הטובים שהגיעו לחלץ אותה הם לטובתה..ולקח זמן מה עד שניתן היה לגשת אליה, ללטף אותה, להרגיעה אותה מהפחד הנורא ששיתק את גופה.
פומה לא הצליחה לדרוך על כף רגלה הפצועה ובבדיקה וטרינרית התברר כי כרית כף הרגל קרועה, נפוחה ומדממת. בצילום נראה כי גם אצבעות הרגליים שבורות ובנוסף התגלה חתך ליד עין שמאל.
פומה נותחה בכף הרגל והיא כעת נמצאת על אנטיביוטיקה ומשככי כאבים. 
החשוד, הבעלים של פומה, נעצר אתמול והבוקר, האריך בית משפו השלום באילת את מעצרו עד למחר בצהריים. "מי שלכאורה מביא עצמו לפגוע בבעל חיים, כלבה הנמצאת עימו באופן הזה, הוא מסוכן לא רק לבעלי חיים, הוא מסוכן גם לבני אדם" אמרה השופטת שוש שטרית.
פומה המדהימה שלנו, מצאה שקט והגנה בזרועותיה של דניאלה היקרה. אנחנו יודעים שעוד דרך ארוכה לפניה, בעיקר בכל מה שקשור למצבה הנפשי. 
אנחנו מבטיחים להמשיך ולעדכן הן במצבה של פומה והן בנוגע לחשוד.
אנחנו מבקשים כעת שתעזרו לנו לכסות את עלויות הניתוח של פומה ואת המשך הטיפולים בה. לתרומות עבור פומה באתר המאובטח שלנו, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור פומה" https://www.letlive.org.il/donations או בטלפון 036241776 שלוחה 2. ניתן גם להשאיר לנו טלפון בפרטי ואנו נשוב אליכם. תודה

לעדכונים אודות פומה לחצו כאן