26/01/2014

תגיות:
,,,,,,,

בעידן בו רב הילדים דבוקים למסך הטלוויזיה או המחשב, בימים בהם אנחנו פוגשים עוד ועוד הורים שמגיעים אלינו לנטוש כלב "כי לילדים נמאס לרדת איתו…." קשה למצוא יהלומים קטנים ונוצצים כמו לי והוריה.
כל שבת, אם יש גשם או שהשמש מאירה, לי מגיעה לפנק את הכלבים והחתולים שלנו ביםםםםםםם של אהבה. צ'לסי, מוריס, דיווה, הם כולם מחכים כבר לשבת שלהם עם לי וכשזו מגיעה..איזו שמחת זנבות והילולה שמעירה את כל הכלבייה.
לרב כשמגיעים הורים עם ילדים ומבקשים לצאת לטיולים עם הכלבים- הם כמובן נופלים בקסמם של הגורים. אבל לי, שהיא ילדה מיוחדת ורגישה, מתעקשת דווקא להוציא את הבוגרים, דווקא לפנק את דיווה שמחכה כבר 4 שנים, לרוץ ולהוציא אנרגיות עם ג'ים ולהתחבק שעות עם מוריס האחד והיחיד. היא מכירה כל אחד מהם, אוהבת כל אחד מהם ונותנת עבורם את כל כולה.
היא דואגת גם תמיד להעביר אליי תמונות, כי הדאגה והמחוייבות שלה לכלבים לא נגמרת כשהיא הולכת הביתה. היא מצלמת לי אותם שאפרסם אותם כאן ואולי, סוף סוף, גם אתם תראו כמה כיף לבלות בחברת קאטר, כמה אהבה יש גם לכלבים הבוגרים, שלרב נעלמים מעיניהם של האנשים המבוגרים, לתת.
לי והוריה כבר הספיקו לאמץ אצלנו חתולון ולשמש אומנה לעוד חתולים שהיו זקוקים לפיתרון.
לי המתוקה, אני לא מכירה אותך אישית, רק דרך התמונות מלאות האהבה שאת שולחת לי, תמונות שאפשר להבין מהן ולראות בהן כמה את יפהפיה מבחוץ ומבפנים. את כל מי ששאלתי עלייך, משרון, מנהלת הכלבייה ועד לכלבנים, כולם מיד חייכו ואמרו באהבה גדולה: 'היא מקסימה, הכי משקיעה בכלבים ויש לה הורים מקסימים!'.
אז רצינו להגיד לך תודה ענקית! תודה שאת משקיעה בזנבות שלנו בזמנך הפרטי, תודה שאת נותנת להם להרגיש הכי חשובים בעולם, תודה שאת אוהבת אותם כמו שהם ונותנת את כל כולך למענם. להרבה מבוגרים יש הרבה מה ללמוד ממך!
אני בטוחה שאת ואני ניפגש יום אחד לחיבוק תודה, אני מקווה שיום אחד נתרגש ביחד כשדיווה, מוריס, קאטר עוד חברים שמחכים הרבה זמן-ילכו סוף סוף הביתה. מאחלת לך ולהורייך היקרים, שפע של שמחה ואהבה שתמיד תהייה חלק מחייכם, בדיוק כמו השמחה והאהבה שאתם מעניקים, מדי שבת, אצלנו בכלבייה.
שתהיה לכולכם שבת שלום!