23/01/2014

תגיות:
,,,,,,,,,

 ריץ', נשמה עדינה וטובה, בת 10, חיה באזור התעשייה באילת. אנשים טובים האכילו אותה שם. אבל חיים ברחוב הם לא חיים לאף חיה, בטח לא כשאת בת 10. 
אנמית, אוזנייה מודלקות מבפנים, ועמוסות בנשיכות, ככל הנראה ממריבות הישרדות ברחוב, צוורה גם הוא חתוך- כלבה בת 10! כמה התעללות יכול לעבור הגוף?!
בעזרת חברת ארקיע היא הגיעה אלינו אתמול. עדינה, מלאה באהבה לתת מתחננת בעצמה לכל מגע..קורעת את הלב!
במרפאה של ד"ר שיינר כבר החלו בניתוח של אחת מהאוזניים שהיתה במצב הזנחה כל כך קשה, שנאלצה לעבור הסרת תנוך. כעת, עם צינור ניקוז באוזנה, היא מתאוששת ואנו ממתינים עם הניתוח הבא.
בבדיקת שבב נמצא שהמדהימה הזאת, ננטשה לפני 7 שנים. מה קרה לה מאז איננו יודעים. הנוטשת הראשונה, איך לא, ממש לא התרגשה לשמוע אודות ריץ". אני תמיד שואלת את עצמי, איך היצורים המופלאים האלה מתבזבזים כל כך הרבה פעמים אצל אנשים שלא מגיע להם לחוות את אהבתם של הכלבים מלאי הלב.
ריץ' מאושפזת כעת ויש לה עוד מספר ניתוחים וטיפולים לעבור. אנחנו מבטיחים להעניק לה את כל מה שהיא זקוקה לו, אבל אנחנו מבקשים שתעזרו לנו לממן את העלויות. ובאותו משפט, אני כבר מבקשת בשמה- תשמרו לה מקום בלב כדי שכשתוכל עוד מספר שבועות להשתחרר-זה יהיה לבית אוהב לשם שינויי ולא לחיים בכלוב.
לתרומות עבור ריץ' באתר המאובטח שלנו, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור ריץ'" https://www.letlive.org.il/donationsאו בטלפון 036241776 שלוחה 2.
נמשיך ונעדכן כאן. תודה