29/12/2013

תגיות:
,,,,,

 
בראש הפרמידה, מי שאהבה עצומה בליבו, חמלה ואין סוף נתינה, עומד איש יקר ומדהים, אילן פרומקין שמו, מנהל הכלבייה הטיפולית. לפני חודשיים, פנינו לאילן בבקשה, לעזור לנו ולהציל את חייהם של 20 כלבים שהיו מועמדים להמתה. על אף שהכלבייה לא נוהגת לקלוט כלבים, מכיוון ונמצאים שם כבר כלבים מטפלים, אילן היקר, שינה סדרים, אירגן מקומות ומיד הודיע: אנחנו נקלוט את הכלבים!
בחודשיים האחרונים, הם שהו שם ובזכותו- זכו לחיים! האילן הזה הוא הכי כולו אהבה, אפילו שבקשיחותו הגברית הוא לא תמיד יכול להראות אותה..אבל כמה דאגה, איכפתיות ונשמה ענקית שיש לאיש הזה- זה מקסים! הדרך שבה הוא מנצח על חברי התזמורת, אלו עם הזנבות ואלו שהולכים על שתיים, יוצרת מוסיקה שכל מאזין יכול להתחבר אליה.
הקשר המיוחד שלנו עם המקום המיוחד הזה בתל מונד, התחיל לפני כשנתיים. מדי מספר חודשים, כשמתקיימים במקום קורסי מאלפים, אנחנו שולחים לשם את הכלבים שלנו שעוברים אילוף ומגדילים את סיכוייהם למצוא בית. האיש היקר והמצחיק ביותר שיש, שדואג לכלבים שלנו שם הוא המאלף אסף ברלד שנותן תמיד מעל ומעבר ודואג תמיד לכל אחד מהכלבים. צוות המדריכים תמיד דואגים ועוקבים אחרי הכלבים גם כשהקורס מסתיים וליבם, ממש כמו ליבנו, לא שקט עד שכל אחד מהם מגיע לבית המתאים לו. על כך אלפי תודות לרונית גל וליאת שרון, אור וייס.
הלב הפועם, הכלבנים שמנקים, מאכילים, מטיילים, מחבקים ואוהבים, שייך לצוות הכלבנים שקשורים ונותנים את כל כולם, למען כל אחד מהכלבים, על מנת שאלו ירגישו הכי נח והכי אהובים שאפשר. תודה ענקית ליוני צ'רווינסקי,נועה הרשקוביץ וסער פרטוש. 
אי אפשר לסיים את רשימת האנשים הנהדרים האלה בלי ימין דדון, האיש והחיוך, האיש עם החיבוק, שגורם לכלבים ולנו (לא פחות חשוב) תמיד להרגיש חלק ממשפחה אחת גדולה.
ביום ראשון הכלבים שניצלו מהמתה יעברו מתל מונד אלינו לכלבייה, בניסיון נוסף למצוא בית. אנחנו מסיימים ביחד עוד פרק של שיתוף פעולה פורה ומתחילים אחד חדש, כשקורס אילוף חדש מתחיל עם כלבים חדשים שלנו, שיגיעו בראשון.
אז רצינו להגיד לכם תודה! אתם צוות מנצח!! 
שתהיה לכולכם שבת שלום!