03/11/2013

תגיות:
,,,,,,,

זוג מקסים שעובר במקום רואה את המראה הקשה מנשוא ומביא אותה אלינו למרפאה. 
אשלי ככל הנראה נלכדה או שלא נלכדה, בתוך שדה שהובער בכוונה או שלא..הפרווה כולה נשרפה. היא מלאה בקרחות מכוסות בפיח. העור נשרף עד לבשר החי. הזוועה הכואבת מכסה חלקים עצומים מגופה הקטן ומפניה המתוקות.
אשלי עברה סידרת בדיקות שמעלות ממצאים לא כל כך מעודדים: החלבון מאוד נמוך, אנזימי הכליות גבוהים ויש חשש לבעיה של קרישה בדם, הגוף מדמם וקורש בעודף, מה שעלול לסכן את חייה.
הצוות הרפואי שלנו החל מיד במתן טיפול לקטנה. היא קיבלה מנת פלזמה, מחוברת לנוזלים, אנטיביוטיקה ומשחה לכוויות השורפות.
היא סובלת הקטנה הזו. היא סובלת וכועסת נורא. אולי כועסת על עצמה, אולי כועסת על מי שהשאיר אותה שם, בכוונה או שלא בכוונה, היא כועסת ועל כך אנחנו מעריצים אותה ויודעים שהקטנה הזו, יש לה אופי של אחת, שלא תוותר על החיים ותילחם איתנו להחלים. 
גורונת עם אופי משגע. אשלי, אני צופה לך עוד גדולות. תילחמו איתנו קטנה! בבקשה!
לאשלי צפוי עוד תהליך ארוך מאוד של אישפוז וטיפול במרפאה. עזרו לנו לטפל בה! לתרומות, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור אשלי"https://www.letlive.org.il/donations או בטלפון 036241776 שלוחה 2. 
נמשיך ונעדכן. תודה

 

24.10
אשלי הקטנה מראה לכם כמה היא גיבורה. הסימנים הלבנים אלו סימני המשחה שאנו מורחים על הכוויות הכואבות (מי שפיספס יכול להסתכל אחורה באלבום). לצערנו, אין כרגע כל שינויי במצבה ולכן, על מנת שתהיה בהשגחה צמודה 24 שעות ביממה, העברנו אותה כעת לבית החולים הוטרינרי בבית ברל "חוות דעת". שם ישגיחו עליה ויהיו צמודים אליה על מנת להקל עליה ולשמור על מצבה יציב כמה שניתן.
מצבה הכללי לא טוב אבל אנחנו ממשיכים להלחם על חייה ולעזור לה לצאת מכלל סכנה.
אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם בכל שינויי, בתקוה לעדכונים מעודדים יותר.
נודה לכל עזרה במימון עלויות האישפוז והטיפול באשלי. 
לתרומות, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור אשלי" https://www.letlive.org.il/donations או בטלפון 036241776 שלוחה 2. 
תודה
 

לעדכונים נוספים