08/10/2013

תגיות:
,,,

 

1.     ביום שבת 7.9.13 נמצא על ידי זוג מטיילים בפארק הירקון כלב פקינז במצב גסיסה . הכלב הועבר לטיפול במרפאה הוטרינרית של עמותת תנו לחיות לחיות. 
בבדיקה ראשונית נמצא כי הכלב במצב חמור וסובל מצהבת, אנמיה קשה, עין פצועה באופן חמור והוא מלא בפרעושים. הכלב ננטש על ידי בעליו, והמחלקה המשפטית של העמותה הגישה תלונה חריפה למחלקת הפיצו"ח של משרד החקלאות על מנת למצות את הדין עם הנוטשים ועוקבת אחר  התלונה .

 

2.     הגשת תלונה על ירי על חזרי בר באמצעות משרד החקלאות.

 

3.     תלונה לשירות הווטרינרי  בגין שחיטה של חזיר בדירה באשקלון.  

 

4.     שליחת חומר משפטי ועזרה משפטית למאכילת חתולים בחולון אשר מאכילה בשטח ציבורי וקיבלה קנס בגין הפרעה וסיכון הציבור – המאכילה זוכתה.

 

5.     תלונה לשירות הווטרינרי  בגין פסטיבל חיות בקניון רמות- נשלחה תשובה כי יש הינו היתר לפסטיבל ויהיה פיקוח צמוד לבעלי החיים.

 

6.     תלונה לשירות הווטרינרי  בגין כלבים מסוג רועה גרמני שנראו בתוך צריפון בשטח מגודר ונעול בסוף ברחוב ז'בוטינסקי בהוד השרון-נשלחו פקחים למקום הכלבים חוסנו ותחת מעקב של השירות הוטרינארי .

 

7.     תלונה לשירות הווטרינרי  על פינת חי בבני ברק.  

 

8.     תלונה לשירות הווטרינרי  בגין כלב לברדור מעורב אשר לכאורה קשור לעץ בשרשרת ולא מטופל.

 

9.     תלונה  לשירות הווטרינרי  בגין כלב בגין  כלב קשור בחצר ברחוב הקונגרס 15 בפתח תקוה- התלונה נבדקה על ידי השירות הוטרינארי.

 

10.גור חתולים  לכוד במחסן   ברחוב הברבנאל תל אביב- שוחרר לאחר שיחה עם בעלי המחסן .

 

11.כמו כן בחודש הקרוב העמותה פותחת בפעם השלישית את הקליניקה המשפטית שלה ללימודי צער בעלי חיים בשיתוף עם הקריה האקדמית אונו.