01/10/2013

תגיות:
,,

 בסוף השבוע הקרוב – 5.10 , יתקיים יום האימוץ הראשון של 'אחרי החגים'.  עמותת "תנו לחיות לחיות" פותחת פינת אימוץ במסגרת פסטיבל הטבעונות הראשון בישראל, אשר יתקיים ביקום.

בימים אלה, לאחר חודשים ארוכים של כלבים שננטשו והמלטות הקיץ, אין יותר מקום בבית המכסה של 'תנו לחיות לחיות' לקבלת כלבים נוספים. בעמותה מבקשים לתת עדיפות לאימוצים של כלבים שמחכים בבית המחסה הכי הרבה זמן, בתקווה שבין אוהבי בעלי החיים יימצא להם סוף-סוף בית.

במבה– הגיעה אלינו בתור גורה בגודל של חטיף במבה. מאז חלפו כבר 4 שנים. עצובה ומיואשת היא יושבת בכלוב ורואה איך כל חבריה הולכים לבתים אחרים. היא מאוד עדינה וחששנית, כי כמה אמיצה את כבר יכולה להיות בכלוב כל כך הרבה שנים? חזרה לא מזמן מאומנה, שם נפתחה ופרחה וכעת שבה לכלוב ונסגרה. כלבה מקסימה שזקוקה ללב ענק שיאהב ויחבק אותה לעד.

 

בני– המתוק הזה ניצל עוד כשהיה גור מהסגר אחיסמך. נראה כי בעברו חטף לא מעט מכות ולכן בתחילה, כל יד שהיתה מגיעה ללטף, מלחיצה אותו – פחד מפני המכה שתבוא…עם הזמן ובעזרת אילוף, זכה להכיר ולהבין כי ישנן גם ידיים מלטפות, זרועות מחבקות והרבה טוב. הוא מחכה כבר 5 שנים, לברדור מעורב, עדין ומקסים שמחכה להזדמנות שלו לזכות במגע מלטף לכל החיים.

 

מוק- מוק אהוב ליבנו חולץ לפני שנתיים מביתה של אישה שכיום מאושפזת במוסד לחולי נפש..הוא נמצא עור ועצמות, קשור בידיו וברגליו. עבר תהליך שיקום מדהים אצלנו ואי אפשר לתאר כמה אהבה הכלבלב הזה נותן למרות כל מה שעבר. הוא בן 10, אבל יש לו מרץ של ילדון בן 3 שרק רוצה להתחיל ולחיות! להשאיר מאחור את כל השנים המבוזבזות..האם תעניקו לו את ההזדמנות הזאת?

 

פסטיבל הטבעונות, שמפיקה עמותת ויגן פרינדלי, נועד לקדם אורח חיים בריא וזכויות בעלי חיים. בפסטיבל יהיו הופעות מוסיקה וגם עשרות דוכני אוכל, דוכני מכירה, דוכני קוסמטיקה טבעית ואוכל טבעוני לבעלי חיים.

עמותת "תנו לחיות לחיות" תקים בנוסף לפינת האימוץ גם פינת הסברה, שם יוכלו באי הפסטיבל להצטייד במידע ועלונים בנוגע לחייהם של בעלי החיים במשקים. מה קורה לפרה אשר לוקחים ממנה את העגל לאחר ההמלטה? מה קורה לאפרוח שבמקום לגדול תחת כנפי התרנגולת נלקח ובוקע במדגרה? מה מרגישה הפרה שעטיניה תמיד מלאים? האם לתרנגולת יש רגשות וחיבה לחברותיה התרנגולות? ועוד מידע רב על האופן שבו גדלות חיי המשק בישראל. כמו כן, יוכלו המשתתפים לקבל חוברת מתכוני עוף OFF , ובה מתכונים מוכרים ואהובים ללא עוף. 

האירוע יערך ב-5.10.13 במתחם האירועים "האגם" ביקום בין השעות 12:00-18:00.

מחיר כניסה: 39 ₪ למבוגר, 35 ₪ לילד

לאירוע הפסטיבל בפייסבוק