13/10/2013

תגיות:
,,,,,,

 
במדינת ישראל מנסים לשרוד, בקושי רב, למעלה מ-2 מיליון חתולים שמספרם רק הולך וגדל מרגע לרגע. 
במדינת ישראל הורגים כל שנה למעלה מ-100 אלף כלבים בריאים, שאיש לא מגיע לאמץ אותם.
מדינה עם מיליון צרות על הראש ולא משנה כמה נתחנן שהמדינה תמצא מקום ותביט גם על המוות הנוראי של בעלי החיים שבמדינה- עדיין אין תקציבים, אין עיקורים וסירוסים, רק פיתרונות "נוחים" של זריקות הרדמה והתעלמות מלאה ממותם של אלפי כלבים וחתולים ברחובות.
"הספייס סיסטרס" (spays – מהמילה 'עיקורים' ) הגיעו אלינו כחלק מסיבוב עולמי שהן עושות, בעיקר במדינות עולם שלישי ובמקומות שבהם יש התרבות מהירה של כלבים וחתולים בשל חוסר מודעות לצורך לעקר ולסרס כלבים וחתולים על מנת למנוע צער, סבל והמתה המונית בכלביות העירוניות. כמה צובט לדעת שאנחנו נמצאים ברשימה הזו…
הבנות המדהימות הללו, היו איתנו במהלך השבועיים האחרונים ועשו עבודת קודש ששווה מיליון. הן עשו זאת בהתנדבות, הן עשו זאת באהבה, הן עשו זאת כי הן כמונו, מאמינות, כפי שהוכח כבר במקומות רבים בעולם- שרק בעזרת עיקור וסירוס נוכל להציל ולמנוע את הסבל של מיליוני בעלי חיים חסרי בית.
הן לא נחו לרגע, הן אפילו לא התפנקו..חדורות מטרה הן מדי בוקר יצאו להסגר אחר, עומדות על הרגליים, מעקרות ומסרסות, נותנות לכלבי ההסגר עוד סיכויי לחיות!
הן הגיעו לאיגוד ערים שומרון, הסגר דימונה, הסגר אשקלון, הסגר לוד, הסגר מסובים, הסגר יסעור, עיקרו וסירסו כלבים וחתולים מהסגר תל אביב שהגיעו אלינו למרפאה ועוד עזרו ועיקרו וטיפלו בבעלי החיים של המרפאה.
שבועיים בלבד ומאות כלבים וחתולים מעוקרים ומסורסים על ידי 6 בנות בלבד.
תארו לכם שבכל הסגר בארץ היו 6 בנות כאלה שמעקרות ומסרסות מדי שבוע. יודעים מה? בוא לא "נקפוץ מעל הפופיק"- 3 בנות שעושות את זה פעם בחודש. 
יודעים מה? בוא נתחיל מזה שבכל הסגר יהיה וטרינר אחד שמעקר ומסרס.
כמה סבל נוכל למנוע, כמה המלטות כואבות של גורי חתולים נדרסים ברחובות וגורי כלבים גוססים ממחלות בכלביות, כמה חיים נוכל להציל אם רק היינו מתחילים ממשהו!
ששת הבנות היקרות הללו ממשיכות ביום ראשון ליעד הבא שלהן. הן הגיעו לכאן ועזרו לנו בענק. הן הגיעו לכאן ועשו את הכל במלא אהבה, תמיד בחיוך רחב ובמסירות מעוררת הערצה, לממש את השליחות שלהן כאן למען בעלי החיים.
אנחנו שולחים לכל אחת מהן מכאן תודה ע נ ק י ת וחיבוק ענק, על המתנה העצומה שהעניקו השבוע למאות בעלי חיים בישראל!
שתהיה לכולכם שבת שלום.