03/09/2013

תגיות:
,,,,

 כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, בהערכה עצומה, אנחנו מקדישים את הפוסט לאישה אחת מדהימה, אתי שירי שהצילה את חיים של כלבה אחת אומללה, כנגד כל הסיכויים.
הכל התחיל ביום רביעי שעבר. אישה יקרה ושמה דליה, נפלה ללא יכולת להזיז את עצמה. דליה אוהבת חיות אמיתית. מאכילה ומטפלת בחתולי השכונה ואף מגדלת כלבה מבוגרת בביתה.
אמבולנס מגיע לקחת את דליה לבית החולים. את הכלבה הם משאירים מאחור. נעולה בתוך הדירה. ללא מזון או מים. מבולבלת, לא מבינה לאן נעלמה מי שהיתה צמודה אליה כל השנים, כל דקה..
הימים עוברים ואיש מבני משפחתה של דליה לא חושב על הנשמה שלה שכלואה בבית. אחד השכנים מדווח על בכי קורע לב של הכלבה, יומם וליל והפקחים של העירייה מודיעים שהכלבה כבר לא שם אלה עברה למשפחה.
אבל היא שם. מתבוססת בשתן ובצואה של עצמה, מתקשה לנשום, מיובשת ללא טיפת מים או מזון.
9 ימים עוברים! כן קראתם נכון תשעה ימים! אתי שירי שומעת את הסיפור המזעזע הזה ובלי לחשוב פעמיים עולה על מונית לכתובת ביפו.
היא עדיין לא יודעת מה תעשה- אבל היא יודעת שמלשבת בבית ולקרוא תגובות בפייסבוק, דבר לא ייעשה!
היא עושה טלפונים לעירייה שאומרת שזקוקה לאישור המשטרה, למשפחה שמתעלמת מבקשתה לפתוח את הדירה וממכבי האש שגם הם זקוקים לאישורים שלהם…
4 שעות שהיא מסתובבת סביב הבניין בחם הנורא! יודעת שהיא לא יכולה לוותר על החיים שגוססים לידה.
היא מתקשרת שוב למכבי האש ומספרת להם על מפגע בטיחותי שעומד לקרות אם לא יגיעו במהרה! כשאלה מגיעים, היא מספרת להם ״ששכחה את המפתח לדירתה״ וכלבתה כלואה בפנים.
רק אז, לאחר 9 ימים ובזכות תושייה של אתי אחת ענקית- הדלת נפרצת.
המראות קשים מנשוא ומצב הכלבה נוראי. אתי נוסעת איתה למרפאה של ד״ר שיינר ולא זזה ממנה עד שזו מתייצבת. באותו הזמן, כאלו הרגישה שהנשמה שלה כעת בידיים בטוחות, דליה נפטרה.
אתי היקרה, איזה בנאדם גדול צריך להיות בשביל להילחם על מישהו שאתה אפילו לא מכיר! איזו אישה ענקית, עוצרת את הכל ונלחמת מול כל הבירוקרטיה, האוזניים האטומות והלבבות הקרים ופשוט מנפצת את הכל בשביל להציל חיים! 
גיבורי על בדרך כלל לובשים גלימה ועפים אל על לחלץ עלמה במצוקה. את הוכחת שגיבורי על קיימים לא רק בסרטים ושעלמות במצוקה, היום יכולות להציל את העולם בעצמן!
את הגיבורה שלנו, את ניצבת מול דלת שהיתה אטומה מכל כל הרבה כיוונים ורק הזכות הנחישות שלך, פרצת אותה והצלת חיים!!
מורידה את הכובע בפנייך ומאחלת לך שתמיד תהיי מוקפת באנשים שיודעים להעריך כמה את גדולה!
אני יודעת שהמתנה הכי גדולה עבורך כעת תהיה למצוא לכלבה הזו את הבית שמגיע לה. שיהיה לסיפור המדהים הזה גם סוף חותם ומרגש.
בשמך ובשמנו, אנחנו פונים לכל מי שפינה חמה בליבו, לפתוח את ביתו לכלבה המתוקה הזו, מבוגרת, קטנה, שנותרה לבדה בעולם עכשיו
היא מחכה לבית במרפאה של ד״ר שיינר, הבונים 5 רמת גן 037527778
שתהיה לכולכם שבת שלום.