19/08/2013

תגיות:
,,,

כתובת מייל לשליחה:
[email protected]
[email protected]

אנא שילחו לנו עותק, על מנת שנוכל לאסוף ולרכז את כל המכתבים:

[email protected]

דוגמא למכתב שניתן לשלוח:

לכבוד

הרמטכ"ל, רב אלוף בני גנץ

הנידון: כלבים גוססים בבסיסי צה"ל 

אדוני הרמטכ"ל,

עשרות ומאות כלבים חשופים לחום בלתי נסבל, רעב, צמא והתעללות מצד חיילים בבסיס צה"ל מהבקעה ועד הנגב. מצד אחד הצבא אוסר על חייליו להאכיל, להשקות ולהושיט יד לכלבים חסרי הישע שזקוקים נואשות לעזרה, ומצד שני אינו נוקט באמצעים להפחתת התרבותם. מצב זה גורם לכך שהכלבים פשוט גוססים ומתים בייסורים מפלצתיים. האדישות הורג, פשוטו כמשמעו. 
אדוני הרמטכ"ל, אנו מבקשים שצה"ל יקצה תקציב לעיקורים וסירוסים של כלבים וחתולים בבסיסים. הסבל הזה חייב להיפסק עכשיו!

18.8.2013
לכבוד
הרמטכ"ל, רב אלוף בני גנץ 
הנידון: הקצאת תקציב דחוף לעיקור וסירוס בעלי חיים בבסיסים
אדוני הרמטכ"ל,
חוק איסור האכלת בעלי חיים בבסיסים הוא חוק אכזרי ומפלצתי. אם מטרתו היא להפסיק את התרבותם של בעלי החיים – הרי מדובר בדרך אכזרית של גוויעה ברב ומוות בצמא ובייסורים. אנו מציעים דרך פעולה הומנית שתפתור את הבעיה ותציל את חייהם של בעלי חיים – עיקורים וסירוסים של כלבים וחתולים בבסיסים. 
המצב בפועל הוא שחיילים רואים לנגד עיניהם חתולים וכלבים מורעבים, פצועים וחולים בבסיסים, ועליהם להתעלם מתחנוניהם ולהניח להם לגווע ברעב כי אם לא יעשו זאת – הם צפויים לספוג עונש. איזה מין צבא מחנך את חייליו להתעלמות ממצוקותיו של החלש וחסר האונים? 
השבוע קיבלתי פנייה מאמו של חייל שמבקשת עזרה: "בני החל את שירותו הצבאי לפני כשנה. כשהגיע לבסיס מפרשית התריע בפני על מצוקת החתולים, על כמות החתולים, על החולי: צולעים ופצועים. כמובן שחל איסור מוחלט להאכילם. לאחר חצי שנה, בני עזב את הבסיס וכשחזר גילה לתדהמתו כמות עצומה של חתולים – לחתולה שהאכיל נולדו שלוש גורות שכבר גדלו בינתיים החתולה שוב בהריון. ישנם כמובן חולים ופצועים וחל אותו איסור על האכלה של החתולים (שעונשו הוא ריתוק למשך 45 יום). החום שם כבד ביותר והחתולים מתרבים וסובלים – כשמדי פעם נכנסים למגורים לחפש מזון ושתייה החיילים מסלקים אותם משם.
מצבם של החתולים עגום ביותר וצריך בדחיפות לבצע שם עיקורים סירוסים, וטיפול בפצועים ובחולים. הנושא כאוב ודחוף ביותר".

מצורפות תמונות של שני כלבים משוטטים שנמצאים במחנה רחבעם, מורעבים וצמאים – אחד החיילים המשרתים בבסיס דיווח עליהם. חייל נוסף דיווח כי כלבה המליטה שמונה גורים מתחת למבנה במוצב על גבול מצרים – מקום שבו החום בלתי נסבל וללא מים ואוכל הכלבים פשוט מתים מוות איטי ונורא.
אדוני הרמטכ"ל, שלחנו כבר 14 מכתבים בנושא זה, קיבלנו כמה תשובות, אך לא הגענו לפתרון מעשי. המצב הולך ומחמיר והפתרון פשוט – לעקר ולסרס. אנו מייצגים עשרות פניות של חיילים ואזרחים ומבקשים לקבל מענה הולם.