18/08/2013

תגיות:
,,,,,,,,

 
אי אפשר שלא להתאהב בבן! בין אם אתה עם זנב, שפם או סתם בנאדם, הבחור הזה הוא פשוט הכי מדהים שיש. במשך שנה בן היה חלק מצוות הכלבייה שלנו. הוא טיפל, חיבק, רץ, ליטף, עשה אמבטיות ופינוקים לכל הכלבים שלנו. לא הרבה אנשים יודעים אבל בן בן, הכלבלב הנכה שלנו שזכה למצוא בית, קרוי על שמו של בן. בן היה צמוד לבןבן מהיום שהגיע אלינו והיה מטפל בו, מחזק את ידיו הקידמיות בתרגילי ספורט מיוחדים מדי יום. כששיפרה הצטרפה, הוא היה מטפל בצמד הזה כמו בבית מלוכה, עם אמבטיות פינוק וטריליון אהבה!
יש הרבה אנשים שעובדים עם בעלי חיים אבל אין הרבה אנשים שעושים זאת באהבה טוטאלית ואולי מה שהכי מצא חן בעיני- בצניעות וענווה!
בחיים לא תשמעו אותו מתלונן, בחיים לא תראו בפייסבוק שלו סטטוסים על מעשי הגבורה שלו במרפאה..הוא האיש הכי צנוע בעולם וזו תכונה שאי אפשר שלא להעריץ!!!
אחרי שנה בכלבייה, בן עבר אלינו למרפאה ובעוד שבועיים הוא אמור לעזוב אותנו……אז רצינו לבקש, להתחנן ולהתרפס: אולי תשאר איתנו עוד קצת…….?
בן אהוב, אני יכולה לכתוב פה עוד מלא על נפלאותייך כי הן פשוט כה רבות ומופלאות! אני לא יכולה להסביר לך את החור שיווצר אצלנו ביום שתלך וכמה זנבות יתגעגעו ללב הענק
תזכור תמיד שאתה חלק מהמשפחה ומתי שתרצה לחזור- אנחנו נחכה בציפייה  אוהבים המון ושולחים מלא הצלחה ואהבה שתמיד תהיה לצידך, כי הכי מגיע לך!
אין כמוך ולא יהיו כמוך ותמיד תזכור את זה!!! אוהבים המון!!!