19/08/2013

תגיות:
,,,,

 כלב מתוק ואומלל שלא מספיק שהוא ננטש לחיות ברחוב הוא גם צריך לצלוע במשך כל כך הרבה שבועות בכאבי תופת, לצלוע לחפש לעצמו מזון ומים בימים לוהטים, לצלוע ו"לנשוך את השפתיים" כדי להתגבר על הכאבים הנוראיים.
גם גילי, ככל הנראה, יאבד את רגלו בזכות האדישות של כל האנשים הממהרים שעברו לידו. הוא כעת מטופל במרפאה דנית-וט כדי להתאושש ולטפל בזיהום הנורא אך כפי הנראה לא תהיה ברירה אלה לכרות את הרגל.
אנחנו מבקשים שתעזרו לנו לטפל בגילי ונודה לכל תרומה עבורו. לתרומות עבור גילי, יש לציין בהערות שהתרומה היא עבור "הכלב גילי" https://www.letlive.org.il/donations או בטלפון 036241776. נמשיך ונעדכן. תודה


תודה לכל האנשים היקרים שדואגים לגילי. כפי שניתן לראות, גילי נאלץ לעבור כריתת יד. השבר היה חמור מדי, מזוהם מדי ואם לא די בכך, נמצא גם גידול (ראו תמונות אחורה באלבום). הוא מאוד מאוד חלש ואנחנו עוטפים אותו באהבה כדי שימשיך להלחם ולהתאושש. אנחנו כעת מחכים קצת על מנת לערוך לו עוד בדיקות כדי לבדוק האם ישנם גידולים נוספים בגופו…כלב מתוק וכואב…מתפללים שיגיעו ימים קלים יותר! אנו מבטיחים לעדכן אתכם לאחר הבדיקות הנוספות. כעת אנו ממתינים שיתחזק מעט. 
אנחנו מבקשים שתעזרו לנו לטפל בגילי ונודה לכל תרומה עבורו. לתרומות עבור גילי, יש לציין בהערות שהתרומה היא עבור "הכלב גילי"https://www.letlive.org.il/donations או בטלפון 036241776

ב-17 לאוגוסט, כשהוא עדיין במרפאה, גילי אומץ לזוג מקסים ופתח בדרך חדשה!!!!!!!