17/07/2013

תגיות:
,,

 

לכבוד
רון חולדאי – ראש עיריית תל אביב 
ניצב בני סאו – מפקד מחוז תל אביב, משטרת ישראל
הנידון: התעללות מתמשכת בסוסים ביפו
שלום רב,
בהמשך למכתבי בנושא אזלת יד המשטרה והעירייה בנושא התעללות מתמשכת בסוסים על ידי אלטע זאכן בעיר תל אביב, אני מבקשת להפנות אליכם תלונה שקיבלתי מתושבת תל אביב שחושפת מידע חשוב על התנהלות המשטרה והעירייה בנושא. 

"במשך שנתיים אני מופיעה בתחנות המשטרה, מגישה תלונות, מדווחת למוקד 100. נגד שני אלטע זאכן. אני זוכה להתעלמות נחרצת מצד המשטרה אשר אינה רואה, אינה שומעת ואינה פוצה את פיה. 
במשך שנה התגוררתי ביפו ונתקלתי באותם שני גברים אשר התעללו בסוסים פעם אחר פעם. כאשר זימנתי ניידת למקום התרחש מקרה מוזר, המשטרה הגיעה באיחור של חצי שעה בכל פעם והאלטעזאכן כבר לא היה באופק. כך הדבר מתרחש כבר שנתיים. 

השוטר ממרחב יפתח ביפו ביקש ממני לעקוב אחר אותו אדם כדי לקבל פרטים על מקום מגוריו.
האם זה לא תפקידה של המשטרה לאתר פושעים שמאיימים על בחורה כאשר הוא מדווחת על התעללות?

ביום ה' 7 בפברואר בשעה 15:20 אחר הצהריים נחשפתי להתעללות קשה בסוס באמצע רחוב יהודה המכבי בת"א. 
האלטע זאכן "הרחום והטוב" העמיס שתי מכונות כביסה ומקררים וחפצים רבים על גבו של הסוס וכשראה כי הסוס איבד את כוחו החליט להכותו עם קרשים. כאשר התקשרתי 100 ודיווחתי על המקרה. גיליתי כי משטרת ישראל אינה מעוניינת לטפל בהתעללות חמורה שכזאת.

במשך חצי שעה רדפתי אחר האלטע זאכן בתקווה שאוכל לתת פרטים מדויקים לניידת כאשר היא תגיע. אך שום ניידת ושום שוטר לא טרח לבוא למקום. האחראית משמרת של מוקד משטרת ת"א… העיזה בחוצפתה לומר לי "אם היה מדובר באדם היינו מגיעים במיידית". 

אני אשמח לדעת מדוע לא הגיעה ניידת משטרה למקום.

לאחר מקרה זה אני מתחילה לחקור את הסיבה שיש עצימת עיניים כלפי שני הגברים אשר מתגוררים ביפו. מדוע משטרת מרחב יפתח לא מעוניינת לעצור אותם על התעללות ועל איומים כלפיי? הם איימו שישחטו אותי כאשר הבינו שהזמנתי להם ניידת משטרה".

אבקש לקבל את תגובתכם לטענות המועלות במכתב, שכוללות התעלמות מאיומים על חייה של המתלוננת וכן מקריאות חוזרות ונשנות לטיפול בתלונות על התעללות בסוסים.