03/07/2013

תגיות:
,,

 השנה אנחנו נותנים במה לכלבים והחתולים המקסימים שלנו. נותנים במה לאלה שמחכים אצלנו הכי הרבה זמן בכלבייה- אלה שהכי צריכים הביתה. 
השנה זכינו לעבוד עם הצלמת המוכשרת, אלי איתן לב, שצילמה בהתנדבות מלאה, את הכלבים והחתולים שלנו בבית המחסה שלנו, בכניסה לכפר רות. אלי התאהבה בכל אחד ואחת מהם ואהבתה ניכרת בתמונות היפהפיות שממלאות את לוח השנה שלנו: ניקנו, שמחכה אצלנו כבר 3 שנים, רק בגלל שהוא כלב שחור, סקי, שנדרס כשרץ אחרי הרכב שנטש אותו וסוחב צליעה שמשאירה אותו יותר מדי זמן בכלבייה, טוני החתולון העיוור ועוד.
נויה נרדימון שהפיקה את לוח השנה מספרת: בתהליך העיצוב חשבנו איך אפשר להעביר את המסר הצורה הברורה ביותר, שיבינו כמה הם רוצים הביתה. ביחד עם העמעצבת, בחרנו לעצב את הקלנדר בצורת בית ולהוסיף לכל כלב או חתול משפט משעשע שיאפיין אותו. לוח השנה נעשה במלא אהבה בידי כל מי שלקח בו חלק, כי אי אפשר שלא להתאהב בכל המצולמים בלוח. כמובן שהיה קשה לבחור את מי להכניס ללוח השנה, אחרי הכל יש אצלנו למעלה מ-200 כלבים וחתולים שמחכים לבית…אבל אני מקווה שמי שירכוש את הלוח ויתבונן בצילומים של מי שנבחר, יגיע אלינו, להכיר גם את שאר החברים המקסימים שמחכים אצלנו וכל כך צריכים הביתה".
גם השנה, ניתן לרכוש לוח גדול לתלייה או לוח שנה שולחני שכמובן כל הכנסותיו הן למען פעילות העמותה. העמותה נאלצה לסגור השנה את מוקד החילוץ וההצלה אך ממשיכה לטפל ולשקם מאות בעלי חיים נטושים שמגיעים אליה מדי יום למרפאה.
את לוח השנה ניתן לרכוש בחנות האתר
https://www.letlive.org.il/shop
או בטלפון 036241776 שלוחה 2