21/06/2013

תגיות:
,,,,,,

 כך הוא שכב בהסגר. מהדיכאון אפילו לא התרומם על רגליו. עכשיו הוא אצלנו במרפאה.
זוהר הקטן, נתנו לו את השם הזה כי הוא הכלב הכי כבוי שעבר אצלנו לאחרונה..כל כך הרבה עצב, ייאוש, זוהר ויתר על הכל, לא כישכוש בזנב, שום תגובה לליטוף. כלבון קטן מיואש מהחיים. אבל אצלנו הוא זוהר. אצלנו הוא עוד יזהר וישוב לחיים! כי אנחנו לא מוותרים! מעמיסים בעוד ועוד אהבה עד שתחדור את החומות שסביב הלב של הקטן.
זוהר עובר כעת סדרת בדיקות והפצעים בדרך לניקויי, טיפול ותפירה.
זוהר מצטרף לעשרות המאושפזים במרפאה שלנו ואנחנו זקוקים שתעזרו לנו בתרומות כדי שנוכל לעזור גם לו. לתרומות עבור זוהר, יש לציין בהערות שהתרומה היא עבורו https://www.letlive.org.il/donations
ניתן לתרום עבורו גם בפייפל בלינק המצורף https://secure.give2gether.com/projects/7806/donation_amount/ או להשאיר לנו טלפון בפרטי וניצור איתכם קשר בהקדם.
נמשיך ונעדכן. תודה.

עדכון:

עם כל הקיצוניות של הרוע כלפי בעלי החיים, מגיעים אותם אנשים נדירים שטוב הלב שלהם פשוט מוחק ומעלים את הרוע כאילו לא היה……………גיא ובת זוגתו המדהימים!!!!!! קראו את הסיפור של זוהר המתוק בפייסבוק והחליטו שאין שום סיבה שהקטן הזה יעבור טיפולים במרפאה אם הוא יכול להשתקם בבית!!!!!!!!!! הם מיהרו להגיע אלינו למרפאה ואימצו אותו אליהם הביתה! זוהר הקטן עדיין מטופל באנטיביוטיקה וייקח עוד זמן עד להורדת התפרים מהפצעים הכואבים וצמיחת עור ופרווה חדשים- אבל לזוג המדהים הזה זה ממש לא משנה איך הוא נראה- הם הגיעו להציל נשמה שכל כך זקוקה להצלה. ועכשיו שזוהר בבית מוקף באהבה- אנחנו בטוחים שהוא יחלים במהרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
תודה ענקית גיא- אתם גדולים מהחיים! 
תודה ענקית לכל מי שתרם עבור הבדיקות והטיפולים של זוהר- אנחנו כמובן נמשיך ונעדכן על מצבו ובטוחים שהתמונות מהבית יהפכו את הכלבון הזה לבריא כמו שור!
תודה לכל מי שלקח חלק בהצלת החיים של זוהר! הוא כבר נראה אחרת- זוהר!