17/06/2013

תגיות:
,,,

 

 עכשיו הם יושבים בכלוב, מבולבלים, לא מבינים איפה אמא שלהם ולמה הם לא יכולים לצאת לשחק. לך תסביר להם שאף אחד לא בא לאמץ אותם. שהם לא יוצאים הביתה, אלא נשארים לישון בכלוב, לבד. שהטלפונים היחידים שמגיעים אלינו הם קריאות מצוקה מגורים אחרים, כלבים וחתולים פצועים שצריכים עזרה. ואיך אפשר לעזור להם, כשאף אחד לא בא לאמץ?
חוץ מעשרות הגורים הפרוותיים והמתוקים האלה, הצלנו השבוע – רק השבוע! – כלבה רזה כמו שלד, מורעבת ומיובשת באפיסת כוחות, ואת ארבעת גוריה, מאזור אורנית, חתול אפור, יפהפה, שנמצא פצוע לאחר שננשך על ידי כלבים בערערה, כלב עם רגל שבורה שנזרק בכלבייה שלנו, כלב מרימנו ענק, בן שנה, יפה ולבן, שנמצא משוטט באזור צפת עם קדחת קרציות קשה וגירודים מדממים בכל הגוף, כלבלב קטנטן ומתוק מאזור הדרום שנמצא עם פצעים מדממים וכנראה נגרר על ידי רכב, פינצ'רית בת 10 שננטשה בהסגר, עיוורת, חולה במחלת עור קשה, כלבה בהריון, מיובשת ותשושה, שנאספה מחירייה, שלושה גורים מפוצצים במאות קרציות שננטשו בשטח פתוח, ועוד ועוד כלבים וחתולים מכל רחבי הארץ.
וכל זה כשהמוקד שלנו סגור.
הקיץ בעיצומו וכך גם הנטישות
בתנו לחיות לחיות כבר יודעים שהקיץ הוא העונה הכי קשה לבעלי החיים – חום כבד, נסיעות לחו"ל וחופשים מביאים איתם התנהגות בזויה של ישראלים רבים אשר מנצלים את החופש לנטישת כלבים וחתולים רבים. כלבים אלו נמצאים משוטטים ברחובות הארץ, לעתים פצועים, ללא אוכל ומים ומגיעים למכלאות השונות ובעיקר לכלביית "תנו לחיות לחיות", העמותה היחידה שמפעילה אמבולנס לחילוץ חיות שאוסף בכל יום חתולים וכלים מהרחוב, מביא אותם לטיפול רפואי ומפזר במשפחות אומנה ובכלבייה העמוסה והגדושה בכפר רות חלקם אף מגיעים מיובשים ובמצב קשה של הזנחה. בנוסף, עקב הילודה הרבה של חתולי רחוב, מובאים אלינו גורי חתולים רבים אשר נזרקים בקופסאות בכניסה לכלבייה ולמרפאה.
בכלביית "תנו לחיות לחיות" נמצאים כ-200 כלבים וכ-100 חתולים המשוועים לבתים אוהבים שיאמצו אותם לשארית חייהם. רבים מהם מבלים את ימיהם סגורים בכלביה, צופים בעוברים ושבים בצימאון לחום ואהבה. כאבנו עמם ואנו קוראים לציבור הרחב לפתוח את לבם ובתיהם, להגיע לאמץ את בעלי החיים המדהימים הללו ולתת להם חיים חדשים.

אנחנו צריכים עזרה. הגורים הקטנטנים צריכים בתים חמים, הפצועים והחולים צריכים תרופות ומזון. בואו לאמץ!
גם אם אתם לא יכולים לאמץ, אנא העבירו הלאה את המסר הזה – אולי ככה הם ימצאו בתים חמים. נשמח לקבל תרומות עבור האשפוז והטיפולים הרפואיים. אפשר לתרום בקישור הבא:
http://www.give2gether.com/projects/7806/

תודה.

לאימוץ: במרפאה שלנו, דב פרידמן 8, רמת גן 036241776 שלוחה 8 או במרפאה של דר שיינר, הבונים 5 רמת גן 037527778 או במרפאה דנית-וט, מלצ׳ט 30 תל אביב