14/06/2013

תגיות:
,,,,,,,,,

  יותר מדי זמן שטורי הבובה הסתובבה עם חבל חונק את צוארה, מחרחרת, מיובשת, אבל שומרת מכל משמר על שלושת גוריה, שרק נולדו, נותנת להם לינוק ממנה בזמן שהיא נאנקת מכאב.
מספר פעמים שנעשו ניסיונות לתפוס אותה ולהביא לטיפול-אך זו, נלחמת על מקומה, חוששת להיפרד מגוריה, גם אם זה יעלה לה במחיר חייה, רצה בלי אוויר, חנוקה, נלחמת להישאר איתם ולדאוג להם-שוכחת מגופה.
עכשיו טורי הגיעה אלינו ביחד עם גוריה. עכשיו הגיע הזמן להלחם על חייה ואנחנו זקוקים לכם שתעזרו לנו. טורי נכנסת לניתוח על מנת להוציא את החבל שטבוע עמוק בצווארה. הזיהום כמובן התפשט לדם וכל דקה מיותרת והנזק הוא כבר רב מדי.
אנחנו מבקשים שתעזרו לנו לממן את הטיפולים בטורי https://www.letlive.org.il/donations יש לציין בהערות שהתרומה היא עבור טורי.
אנחנו מבקשים שתתפללו ביחד איתנו שהכלבונת הקטנה והמדהימה הזו, אם השנה, תעבור את הניתוח בהצלחה, תתגבר על הזיהום הנורא ותזכה לחיים שמגיעים לה ולילדיה.
הגורים מטופלים כעת גם הם במרפאה, מצבם טוב, כשטורי תצא מהניתוח ותתאושש, לאחר שנפגיש בינהם, נספר לכם גם כדי שתוכלו לבוא לאמץ גם אותם.


עדכון על מצבה של טורי: הכלבונת האמיצה עברה את הניתוח להסרת החבל הנורא באומץ וגבורה! החבל היה כל כך מהודק, במשך כל כך הרבה זמן- שהוא הגיע עד לשרירים והרימות אכלו את כל הבשר שנרקב.
אבל טורי המהממת, היא גיבורה אמיתית. לאחר הוצאת החבל מצווארה וניקוי וחיטויי יסודי של המקום, איפשרנו לה לפגוש את גוריה, עליהם שמרה ברחובות מכל משמר. המפגש היה מרגש עבורם ועבורנו כל כך! לא להאמין כמה הכלבה הזו עברה ולרגע לא מרחמת על עצמה, רק דואגת לילדיה. לצערנו, גור אחד הראה סימני מחלה והוא מטופל כעת כנד קדחת קרציות.
אנחנו מודים לכל האנשים היקרים שדואגים ותורמים לטורי. כעת המקום בו החבל היה יוכל לאט לאט להחלים. טורי מקבלת אנטיביוטיקה ואנחנו שומרים על המקום מאוורר ורק בלילה חובשים לה אותו עם חיטויי ומשחות. לתרומות עבור טורי וגוריהhttps://www.letlive.org.il/donations יש לציין בהערות שהתרומה היא עבור טורי. 
נמשיך ונעדכן אתכם בתקוה לעוד בשורות מעודדות!

זוהי הודעה מטורי המדהימה שרוצה להודות לכל האנשים היקרים שתרמו עבורה ואיפשרו לה לעבור את הניתוח ולקבל כל טיפול שהיתה זקוקה לו- ולעמוד על רגלייה במהרה!
הכלבונת והצוואר, יכולים לצאת הביתה! טורי תשמח להתאושש באומנה או לצאת לבית מאמץ שיזכה בכלבה נדירה!
היא ממשיכה לקבל אנטיביוטיקה, והצוואר עדיין לא החלים ונותר פתוח- ובקרוב תתחיל לצמוח שם שוב פרווה שתתשטש את החוויה הכואבת שעברה.
כעת היא מחכה לבית חם בכלבייה שלנו, בכניסה לכפר רות, מתחם הלוחש לכלבים