16/05/2013

תגיות:
,,

בערב חג השבועות התקשרה לאתי אלטמן, דוברת תנו לחיות לחיות, בחורה מקריית מלאכי שעברה ברחוב וראתה אדם מכה גורת כלבים קטנה מכות רצח, שופך עליה מים ומכה אותה באמצעות קרש. הבחורה התחננה בפניו שיפסיק להכות את הגורה, שהסתתרה מפוחדת מתחת לאוטו, ולאחר ששילמה לו 50 שקל הוא הפסיק ונכנס למשרד סמוך שממנו עלו קולות יללות של גורים נוספים. עדת הראייה צלצלה לאתי אלטמן ודיווחה לה על כל המקרה ואלטמן הורתה לה לפנות מיידית למשטרה – לשמחתנו שוטרי תחנת קריית מלאכי פעלו במהירות ועצרו את החשוד, שהכחיש את המיוחס לו.

החשודבשנות השלושים לחייו, הובא לבית משפט עם בקשה לשחררו בתנאים מגבילים ואולם אז השופטת נועם חת מקוב מבית משפט השלום קריית גת הורתה לשחררובהפקדה של 500 ש״ח.

אתי אלטמן: "שוב בית המשפט מקל ראש בכל מה שנוגע לבעלי חיים. אנחנו מאוד מתוסכלים – גם במקרה שבו המשטרה פועלת באופן מיידי ומונעת התעללות והתאכזרות לבעלי חיים, השופטת משחררת את החשוד בסכום פעוט של 500 שקלים. 500 ₪ בלבד – זה הסכום שמערכת המשפט מקצה לשחרור של אדם שהתעלל חמורות בגורת כלבים חסרת ישע. לשם השוואה, כאשר נעצרו פעילי זכויות בעלי החיים החשודים בהנחת ראשים כרותים במקומות שונים בתל אביב, הם נאלצו לשלם ערבות של 1500 שקלים כל אחד למרות שכמובן לא פגעו בשום יצור חי!

אנחנו ממשיכים לטפל במקרה הזה מול הווטרינר העירוני והמשטרה ומנסים לסייע לגורים האחרים שנמצאים באותו מקום. אם יש מישהו שיש לו מידע על המקרה או שיכול להגיע לאזור ולנסות לברר מה עלה בגורלם – אפשר לשלוח מייל לאתי אלטמן [email protected]– תודה

**התמונה לשם אילוסטרציה בלבד