13/05/2013

תגיות:
,,,

 
יעל היקרה, לקחה לפני כל כך הרבה חודשים את מיקי שלנו לאומנה.
מיקי הגיע אלינו לאחר שנזרק מהבית. שנים שהוא גר בבית ויום אחד מצא עצמו בכלוב. עצוב עצוב עצוב. מיקי ככל הנראה גם חטף מכות "בבית" שלו…הוא לא התקרב למאמצים חדשים ונשאר בכלוב משהו כמו 3 שנים…עם הזמן החלו לו בעיות בעינים ובתור כלב שמפחד שיתקרבו אליו- לא היה ניתן כמעט לטפל בו. אם לא די בכך, הוא גם ננשך. 
הוא עבר למרפאה שם טופל במשך שבועות ארוכים. אנחנו חיפשנו לו אומנה והתחננו שלא יחזור לכלבייה.
אז הגיעה יעל המדהימה והסכימה לקחת את הבלונדיני שלנו. אלה שמיקי- עשה להם טרור. ארגוני חיזבאללה הם כעין וכאפס לעומת מה שהפושטק הזה עשה להם. הוא שיחק אותה פרימדונה ולא הקשיב להם בכלל. הוא לדעתי נשך כמעט את כל בני המשפחה, לא נתן שיטפלו לו בעינים לא משנה כמה מאלפים הצמדנו למשימה…בקיצור- צרה צרורה.
אבל יעל, יעל לא נשברה. כל מכשול שניצב מולה, היא לא הסתכלה על הרע. היא היתה סובלנית, הוא נכנס לה ללב והיא יכלה לזהות את המצוקה, את הלחץ, להבין את ה"קריזות" שלו ולתת לו עוד ועוד הזדמנויות. בבית אחר-הוא לא היה מחזיק יום. אצל יעל המדהימה- הוא כבר כמה חודשים טובים. משתפר לאט, ממשיך להפתיע הרבה אבל היעל שלו היא כל כך מיוחדת וסובלנית שבאמת, מיקי בסוף יצטרך להישבר ולהתנצל! כמובן שבכל הצרות שתיארתי יש את האהבה והתודה האין סופית שהוא נותן וכשרואים כל כך הרבה אהבה, גם מעינים מודלקות, אפשר להבין ולקבל הכל.
יעל היקרה, אני יכולה רק לקוות שיגיעו אלינו עוד אנשים סובלנים ומלאי נתינה כמוך ויעשו פלאים לכלבים שלנו, היותר קשים, שגם להם מגיע לזכות בבית משלהם, בחיבוק ואהבה. אחרי הכל, מיקי לא אשם שמישהו פעם עשה לו כל כך רע. ועל זה שאת מבינה את זה ונותנת לו עוד ועוד הזדמנויות- את מלכה!
אני יכולה רק לקוות שישאר אתכם לנצח נצחים..אבל גם אם האומנה הזו תסתיים ביום מן הימים-שתדעי שלימדת ונתת לכלבון הזה המון!!!!!!!
שתהיה שבת שלום! ולמי שתהה, למה הפוסט הזה עולה בפעם השנייה (עלה מקום עם וידאו) זה כי פייסבוק הורידו את הוידאו שהיה עם שיר בעל זכויות יוצרים..וחוץ מזה שכנראה הייתם צריכים לקרוא על הבחורה המדהימה הזו שוב…כי יש מה ללמוד