01/05/2013

תגיות:
,,,,,

כמה עוד זוועות יתרחשו כאן ואיש לא יישמע את הצעקה?
ביום שני בשבוע הבא (6/5), בשעה 10:00, נערוך הפגנה מול הכנסת. אם הפה הפעור הזה שצעק הצילו הוא לא סיבה מספיק טובה בשבילכם לבטל הכל ולהגיע- אל תתפלאו שהתמונות האלה ימשיכו להגיע! שום דבר לא ישתנה פה אם הצעקה תישאר בפייסבוק!
אנחנו ממשיכים לפנות אל מי שרק אפשר. אבל הקול שלנו הוא 1 ואנחנו צריכים אתכם אתנו!

לכבוד
ח"כ שי פירון – שר החינוך 
ח"כ עמרם מצנע – יו"ר ועדת החינוך בכנסת
הנידון: תופעת ההתעללות בבעלי חיים בקרב ילדים ובבני נוער
מכובדיי,
בחודשים האחרונים מתרבים הדיווחים על פגיעות בבעלי חיים בקרב בני נוער וילדים. תופעה זו אינה חדשה ולצערי אף מתגברת – אני מקבלת לעיתים קרובות דיווחים מזעזעים על מקרי התאכזרות שקשה לעכל.
השבוע, למשל, נתפסו ילדים בני 9-10 בצפת, לאחר ששרפו חיים גורי חתולים קטנים וחסרי ישע. מעשה פשע מפלצתי שאין לתאר – להמית יצור חי בצורה אכזרית כל כך. ככל הידוע לי, הילדים והוריהם זומנו לחקירה בתחנת המשטרה ושוחררו. אתמול נמצאה גופת חתולה חרוכה ברחוב וייסבורג 30 בצהלה, כפי הנראה הושלכה לאחת ממדורות ל"ג בעומר שערכו נערים. לפני כחודש הרגו נערים במוסד חינוכי בשרון חתולה כאשר הטיחו אותה אל הקיר. אלה אינם מקרים בודדים, אלה אחדים מתוך רבים ומזוויעים לא פחות.
אבקש להעניק לנושא בעלי החיים משקל בתוכניות הלימודים, כדי להביא למודעות הדור הצעיר את חשיבותה של חמלה כלפי חסרי ישע. אבקש לשקול להכריז על שנת הלימודים הקרובה כשנת בעלי החיים, שנה שבה יתוגברו תכנים של עזרה וחמלה בניגוד לאלימות ולהתאכזרות שאנו נחשפים אליהן. אבקש את התערבותכם בנושא זה, שהוא חשוב מאין כמוהו, ויעצב את דמותנו כחברה וכמדינה. 
נוסף על כך, אבקש לקיים דיון דחוף בוועדת החינוך בכנסת בנושא התעללות בבעלי חיים בקרב בני נוער.
בברכה ובכבוד רב,

אתי אלטמן
דוברת עמותת תנו לחיות לחיות