23/04/2013

תגיות:
,,

 אתמול בעשר וחצי בלילה ישבו כמה חבר'ה בבר ברחוב לילינבלום. הם ישבו בחוץ, דיברו וצחקו, כשלפתע נשמע קול חבטה מפחיד. הם נבהלו, חשבו שאולי אחד השכנים זרק עליהם משהו כי הקימו רעש בשעה מאוחרת. היללה שבאה אחר כך ציירה תמונה עגומה הרבה יותר – לעיניהם נגלתה גורת חתולים קטנה, בת כחודש, לבנה-שחורה ופרוותית, שוכבת שרועה על הרצפה. מתברר שמישהו זרק אותה מקומה שנייה. יותר נכון, הטיח אותה ברצפה. יחד עימה נזרקה גם אמה החתולה, שנפלה על הרגליים והמשיכה ללכת, אולם הקטנטונת נפגעה קשה והיתה מחוסרת הכרה במשך כחצי שעה.

למזלה, בני זוג שישבו בבר הסמוך מיהרו ולקחו אותה לווטרינר שאבחן גם בריאות ופגיעה מוחית. חברתם הזמינה משטרה ולאחר זמן מה הגיעה ניידת למקום וגבתה ממנה עדות. העבריין נעצר והובא להארכת מעצר אולם שוחרר באותו יום על ידי בית המשפט. החתולה, לעומתו, עדיין מאושפזת וצפויה לה החלמה ארוכה. כמה שווים חייה של גורת חתולים בעיני החוק? לא הרבה, כנראה.
אותנו זה מרתיח. מרתיח אותנו שמשחררים אדם באותו יום ואפילו לא מאריכים את מעצרו ביום אחד, מרתיח אותנו שעבריינים שמרשים לעצמם לפצוע, להתעלל ולהרוג באכזריות חתולים וכלבים כי הם יודעים שהעונש שהם יקבלו מגוחך. 
אנחנו לא מתכוונים לעבור על זה לסדר היום – אנחנו קוראים לכם להצטרף אלינו להפגנות מול בית המשפט ברגע שיפורסם תאריך המשפט של העבריין! 
לא נשתוק יותר! נדרוש שישלם עבור ההתעללות האכזרית בחתולה קטנה וחסרת ישע!
כדי שיידע הוא והדומים שלו שיש מי שמדבר בשם בעלי החיים ותובע את עלבונם, את המחיר בעבור סבלם ובעבור כאבם. הצטרפו אלינו והפיצו את המקרה הזה כדי שלא יחזור!
מי שרוצה להצטרף אלינו להפגנה מול בית המשפט, נא להשאיר פרטים במייל [email protected]