05/03/2013

תגיות:
,,

 4.3.2013

לכבוד
גב' פלורה שושן
ראש מועצת מצפה רמון
הנידון: חשד להתנהגות אלימה והתעללות בבעלי חיים על ידי עובד המועצה
גברתי ראש המועצה שלום רב,
אני פונה אליך בתקווה כי תוכלי לסייע בעניין שנוגע בראש ובראשונה לרווחת בעלי החיים במצפה רמון. 
אל עמותת תנו לחיות לחיות הגיע דיווח מטריד במיוחד על עובד מועצה בשם … המדווחת, תושבת מצפה רמון בשם …מספרת כי אדם זה מתנכל לה ולכלבים שבבעלותה מזה זמן רב, התנכלות שהגיעה למצב של תקיפה אלימה. 
ביום ג', 19.2.2013, חזרה  מטיול עם כלביה (קשורים ברצועה) כאשר מול ביתה פגשה את ..שניסה לדבריה לקחת ממנה את אחת הכלבות שלה בכוח משום שלטענתו נשכה ילד. כאשר היא טוענת כי לא היה ולא נברא, הכלבה לא נשכה ולא הסתובבה חופשייה כלל, סירבה למסור לו את הכלבה ואז תקף אותה  באלימות מילולית ופיזית עד לרמה שנזקקה לאשפוז בבית חולים! 
היא הגיעה באותו יום מחוסרת הכרה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם קיימים רישומים שיוכיחו זאת, וכמו כן, יש עדים לאירוע התקיפה.
לאירועים אלה קדמה הרעלה מכוונת של ארבעה כלבים שהיו בבעלותה  (תמונות מצורפות). למרות שהכלבים לעולם אינם מסתובבים משוחררים מרצועות ביישוב, אלמונים הכניסו רעלים לחצר ביתה בכוונה תחילה. כתוצאה מכך ארבעת הכלבים מתו בייסורים. מדובר בכלבים מחוסנים ומחונכים אשר הצילה מהסגר דימונה. 
גבירתי ראש המועצה, אני מבקשת ממך לחקור את העניין באופן אישי. לאור העדויות והדיווחים הללו, יש טעם לחשוד כי האדם אשר מועסק על ידי המועצה מתנכל בכוונה לבעלי חיים תמימים בישוב, אשר מוצאים את מותם על לא עוול בכפם בדרך איומה. 
מחובתנו, בני האדם, לדאוג לחסרי הישע ולטפל בהם, ולא לגרום להם כאב ולהמיתם. יש מקום לחקור מהי מהות תפקידו מהן סמכויותיו ובאיזה אופן הוא מנצל אותן . 
 
 
עמותת תנו לחיות לחיות והגב'  הגישו תלונות במשטרה נגד…. אני מצפה לתשובתך ומקווה לבדיקה מעמיקה של העניין.