06/02/2013

תגיות:
,,,

  

6.2.2013

לכבוד

רב אלוף בני גנץ – רמטכ"ל

 

הנידון: איסור האכלת בעלי חיים בבסיסי צה"ל

אדוני הרמטכ"ל שלום רב,

למרות ששוב ושוב מפנים אותי אל רע"ן ברה"ץ סרן מנור שפריץ, הוא אינו מציע שום פתרון הומני, ולמען האמת שום פתרון כלל, לבעיית בעלי החיים המשוטטים בבסיסים.

השבוע קיבלתי דיווח ממספר חיילים על כלבה וגורים קטנים בבא"ח גבעתי בקציעות, אשר משוטטים ללא מזון, מים או מחסה. כאשר חיילים בבסיס רצו להציל את בעלי החיים המסכנים ממוות ברעב ולהגיש להם מזון, אסר עליהם רס"ר הבסיס, כפיר יפרח, להאכיל אותם, ואיים כי מי שייתפס מושיט עזרה לבעלי חיים יועמד באופן מיידי למשפט.

יחס כזה לבעלי חיים הוא אכזרי, מרושע וחסר חמלה. צה"ל יודע היטב להשתמש בבעלי חיים לצרכיו ביחידות השונות, וכעת הגיע הזמן שבו בעלי החיים זקוקים לעזרתו ולהגנתו של הצבא.

הפתרון פשוט: הקצו תקציב לעניין, ערכו מבצע רחב היקף של עיקורים וסירוסים, חלצו את בעלי החיים שנמצאים בשטח ותנו לנו למצוא להם בתים חמים.

תנו לחיות לחיות מוכנה להירתם למשימה, כל מה שדרוש הוא תקציב לשם כך.  כיום מוקצה תקציב זעום של 30 אלף שקלים לשנה מתוך כל תקציב הביטחון העצום שצמח בשנים האחרונות (מעל 50 מיליארד שקל) לטיפול בכלבים שנשכו. רק לצורך הזה מקצה הצבא תקציב לטיפול בכלבים, ולאחר עשרה ימים הם מורדמים.

אנא, סיימו את הסבל המתמשך הזה של בעלי החיים.

 

בברכה,

אתי אלטמן

דוברת תנו לחיות לחיות

 

העתקים:

תא"ל יואב (פולי) מרדכי – דובר צה"ל

מדור פניות הציבור – דובר צה"ל